Nejprodávanější hry října: bodoval remake Silent Hill 2, stále se drží fotbal
Dva největší prodejci počítačových her v Česku odtajnili nejprodávanější tituly měsíce října. Zatímco u JRC/Smarty se stále výborně daří fotbalu, tedy EA Sports FC 25, u Xzone bodoval remake Silent Hill 2.
redaktor
První místo žebříčku prodejů her u největšího českého prodejce gamingu Smarty.cz a JRC zůstává oproti září beze změny. „EA Sports FC 25 skončila s velkým odstupem na prvním místě a jde tak ve šlépějích svých předchůdců,“ popisuje za prodejce Petr Kratochvíl.
Stříbrnou příčku si odnáší legenda v novém kabátě – Silent Hill 2 Remake – která sklidila velký úspěch nejen na tuzemském trhu. Bronzová končí NHL 25, která se na pulty obchodů dostala na konci září.
Těsně pod stupni vítězů se nachází další říjnová novinka, Call of Duty: Black Ops 6. „Získala pěkné čtvrté místo i přes fakt, že se k ní PC či XBOX hráč dostane mnohem levněji díky předplatnému GamePass, který i u nás zažil zvýšené prodeje,“ doplňuje Petr Kratochvíl. Další novinkou mezi nejprodávanějšími hrami října je ještě jeden remaster legendy – Tomb Raider I-III Remastered Starring Lara Croft.
Na osmém místě se pak objevuje exkluzivní titul pro Nintendo Switch – Super Mario Jamboree. Na konci žebříčku pak najdeme novinku a exkluzivitu minulého měsíce – Astro Bota a na samotném chvostu se nachází kouzelné Hogwarts Legacy.
U prodejce Xzone.cz byl říjen plný velkých herních novinek, které se všechny zvládly umístit do herního top ten. Návrat kultovní klasiky Silent Hill 2 z éry PlayStation 2 se však u hráčů těšil největšímu zájmu.
Na druhém místě se umístila další klasika – remasterované dobrodružství Lary Croft, které se po digitální premiéře dočkalo fyzického vydání.
Třetí pozice pak patří dlouho očekávanému pokračování Dragon Age: The Veilguard, jenž mělo na umístění v žebříčku pouhý jeden den.
„Všechny hry na stupních vítězů dokazují, že se v Xzone stále skvěle daří titulům pro hardcore hráče. To platí i pro krabicové vydání Alan Wake 2, na které naši zákazníci – sběratelé – vydrželi trpělivě čekat celý rok od původního digitálního vydání,” vysvětluje Jan Bobrovský za Xzone, že i opožděné vydání her v krabičce má smysl.