Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Jak utratit víc? Stačí zdražit

Dopravní sliby se nemusejí v plném efektu naplnit. Vláda totiž pouští peníze ve chvíli, kdy nemá vyřešené jiné potíže.

Na první pohled to může vypadat jako skvělá zpráva. Do dopravní infrastruktury má jít v příštím roce 128 miliard korun a bude to historicky nejvyšší číslo, které Státní fond dopravní infrastruktury měl. Potíž je ovšem v tom, že to ještě vůbec nemusí znamenat, že se dálnice či železnice začnou stavět více a kvalitněji. Vláda peníze navýšila z původních 83,2 miliardy. Nikdo jí to nemůže vyčítat, koneckonců má od voličů mandát investovat do dopravních staveb. A v krizi to přece jen ekonomice přinese smysluplnější efekt než 15 miliard příspěvku pro důchodce, za které si naopak kabinet kritiku zaslouží.

Jenže dopravní sliby se vůbec nemusejí v plném efektu naplnit. Vláda totiž pouští peníze ve chvíli, kdy nemá vyřešené jiné potíže. Stavební firmy třeba nemají dostatek pracovních sil, protože jim je covidová krize zapikala na východě Evropy. Není rovněž dostatek stavebních materiálů, což je dílem dáno krizí, dílem tím, že se neotevírají nové lomy a pískovny.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit