Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Adidas stahuje reklamní kampaň s Bellou Hadid po kritice z Izraele

Sportovní gigant Adidas se ocitl v centru dění poté, co do své nejnovější reklamní kampaně zařadil modelku Bellu Hadid. Kampaň, propagující boty SL72, vyvolala ostrou kritiku ze strany izraelského vládního úřadu, což vedlo společnost k rychlému stažení reklam a přehodnocení celé kampaně.

Adidas stahuje reklamní kampaň s Bellou Hadid po kritice z Izraele
Bella Hadid navštěvuje premiéru filmu "Rocketman" během 72. filmového festivalu v Cannes 16. května 2019 v Cannes, Francie | foto: Shutterstock.com

Boty SL72, které byly poprvé představeny na olympiádě v Mnichově v roce 1972, nesou tragickou historickou souvislost. Během těchto her palestinská militantní skupina Černé září zaútočila na izraelskou olympijskou výpravu, což vedlo k smrti 11 izraelských sportovců.

Izraelský vládní účet na sociální síti X ostře kritizoval volbu Belly Hadid jako tváře kampaně. "Hádejte, kdo je tváří jejich kampaně? Bella Hadid, modelka, která má historii šíření antisemitismu a vyzývání k násilí proti Izraelcům a Židům," zněl příspěvek zveřejněný ve čtvrtek.

Hadid, jejíž otec je palestinského původu, je známá svou hlasitou podporou Palestiny, zejména během současného konfliktu mezi Izraelem a Hamásem. Její postoje v minulosti vyvolaly kontroverze a polarizovaly veřejné mínění.

Adidas reagoval na kritiku velmi rychle. V pátek společnost stáhla reklamy s Hadid a oznámila, že "reviduje zbytek kampaně".