námořní doprava

Německo se brání čínskému vlivu. Chystá bezemisní výletní loď

Německá vláda oznámila, že chce být světovým lídrem ve stavbě klimaticky šetrných výletních lodí a posílit německý loďařský sektor, kterému dominuje Čína.

Německá vláda oznámila, že chce být světovým lídrem ve stavbě klimaticky šetrných výletních lodí a posílit německý loďařský sektor, kterému dominuje Čína.

Celý článek
0

Hamburk prohloubil Labe. Po 19 letech příprav i protestů

V okolí přístavu v Hamburku skončila první fáze prohlubování řeky Labe, aby sem mohly připlouvat největší kontejnerové lodě světa. Realizace projektu zabrala 19 let.

V okolí přístavu v Hamburku skončila první fáze prohlubování řeky Labe, aby sem mohly připlouvat největší kontejnerové lodě světa. Realizace projektu zabrala 19 let.

Celý článek
0

Zácpa na Baltu. Větrné turbíny až do 40 gigawattů, rybáři mají smůlu

V Severním a Baltském moři má do roku 2040 vzniknout instalovaný výkon větrných turbín 40 gigawattů. Alespoň takový je plán německé vlády. S tím, jak místa ubývá, množí se spory mezi různými aktéry hospodářství. Ustoupit bude muset lodní doprava i rybolov.

V Severním a Baltském moři má do roku 2040 vzniknout instalovaný výkon větrných turbín 40 gigawattů. Alespoň takový je plán německé vlády. S tím, jak místa ubývá, množí se spory mezi různými aktéry hospodářství. Ustoupit bude muset lodní doprava i rybolov.

Celý článek
0

Piráti od rovníku. Nejnebezpečnějším místem oceánů je Guinejský záliv

Globální námořní lupiči změnili působiště i obchodní model. Záda jim může krýt nigerijské válečné námořnictvo.

Globální námořní lupiči změnili působiště i obchodní model. Záda jim může krýt nigerijské válečné námořnictvo.

Celý článek
0