nákupní chování

Umělé světy hojnosti: Nákupní centra jako nástroje manipulace

V posledních desetiletích se nákupní centra stala nedílnou součástí naší kultury. Ale všimli jste si někdy, že většina z nich postrádá okna? Tento architektonický prvek není náhoda, ale pečlivě promyšlená strategie.

V posledních desetiletích se nákupní centra stala nedílnou součástí naší kultury. Ale všimli jste si někdy, že většina z nich postrádá okna? Tento architektonický prvek není náhoda, ale pečlivě promyšlená strategie.

Celý článek
0

Češi mění své nákupní chování. Bez e-shopů už se firmy neobejdou

Covid-19, válka, inflace a nejistota na trzích. To vše se odrazilo na nákupním chování Čechů, kteří v obchodech nakupují méně a orientují se převážně na levnější zboží. Tuzemské firmy na to reagují otevíráním vlastních e-shopů. Obejdou se tak bez prostředníků. Zboží díky tomu mohou nabízet napřímo a pod nižší cenovkou. 

Covid-19, válka, inflace a nejistota na trzích. To vše se odrazilo na nákupním chování Čechů, kteří v obchodech nakupují méně a orientují se převážně na levnější zboží. Tuzemské firmy na to reagují otevíráním vlastních e-shopů. Obejdou se tak bez prostředníků. Zboží díky tomu mohou nabízet napřímo a pod nižší cenovkou. 

Celý článek
0

Češi si doma užívají: pijí kávu a souloží

Během koronaviru vzrostla poptávka po kvalitnější kávě a těhotenských testech, ukázala analýza.

Během koronaviru vzrostla poptávka po kvalitnější kávě a těhotenských testech, ukázala analýza.

Celý článek
0