Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Zase bude klouzat

Nekonečná sága jménem oprava dálnice D1 má před sebou další dějství.

Ministerstvo dopravy sice vydalo potěšující zprávu, že v září skončí opravy hned na několika úsecích, při bližším pohledu se ale ukazuje, že jsou to jen tři ze sedmi, takže většina úseků půjde do klimatického rizika.

Jsou to zhruba dva roky nazpět, kdy někdejší ministr dopravy Dan Ťok musel ve sněmovně vysvětlovat, proč D1 kolabuje a řidiči tam stojí i deset hodin. Někdy v té době začalo být i premiérovi Andreji Babišovi jasné, že musí najít náhradu stůj co stůj. Jak se později ukázalo, lepší než celý Ťok se mu nakonec zdála i půlka nevyspalého Havlíčka, ale to je zase jiný příběh.

Ťok tehdy udělal chybu v tom, že stavební firmě povolil práce do konce listopadu a ona si práce protáhla o dalších pár dnů. A světe div se, na začátku prosince začalo sněžit.

Hnutí ANO se ale z průšvihu nepoučilo a zkouší jít do stejného rizika znovu. Ne s jedním, ale hned se čtyřmi úseky o celkové délce osmadvaceti kilometrů a tří set metrů. Firmy mají otevřené stavební okno opět až do konce listopadu. A mají co dělat, protože celá rekonstrukce má být hotova příští rok na podzim.

Ministr dopravy Karel Havlíček má s ohledem na minulé události buď krátkou paměť, nebo velkou odvahu. Možná také spoléhá na to, že Andrej Babiš na tenhle prokletý post místo něj nikoho nesežene.

Článek vyšel v tištěném vydání týdeníku Hrot. Předplatit si ho můžete ZDE.