Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Rekordní start Amazon Prime Day: Online prodeje v USA dosáhly 7,2 miliardy dolarů

První den letošní akce Amazon Prime Day zaznamenal v USA rekordní online tržby ve výši 7,2 miliardy dolarů, jak uvádí nejnovější zpráva Adobe Analytics. Tato dvoudenní nákupní událost, která začala před deseti lety, opět potvrdila svou pozici jako jeden z nejvýznamnějších dnů pro celosvětovou e-commerce v roce.

Rekordní start Amazon Prime Day: Online prodeje v USA dosáhly 7,2 miliardy dolarů
Rekordní start Amazon Prime Day: Online prodeje v USA dosáhly 7,2 miliardy dolarů | foto: Shutterstock.com

Podle Adobe Analytics vzrostly celkové online prodeje 16. července o 11,7 % ve srovnání s předchozím rokem. Nárůst je částečně připisován zvýšenému zájmu o nákupy zboží pro návrat do školy, které zaznamenaly 210% nárůst oproti průměrným denním prodejům v červnu 2024.

Amazon se snaží udržet svou konkurenční výhodu nabídkou výrazných slev a rychlého doručení, což mu pomáhá získávat větší podíl na trhu. Průměrná hodnota objednávky během prvních 32 hodin akce dosáhla 60,03 dolaru, což představuje nárůst oproti loňským 56,64 dolaru, jak uvádí datová firma Numerator.

Konkurenční maloobchodníci jako Walmart a Target reagují na akci Amazonu vlastními slevovými akcemi, aby odklonili část zájmu zákazníků ve svůj prospěch. Adobe předpovídá, že zákazníci mohou očekávat další významné slevy, včetně 23% slev na elektroniku, 20% na oblečení a 15% na hračky.

Pro srovnání, v roce 2023 zákazníci utratili během dvou dnů akce Prime Day celkem 12,7 miliardy dolarů. Letošní výsledky prvního dne naznačují, že by celková částka mohla přesáhnout 14 miliard.