Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Proč Kofola kupuje pivovary? Pivo má obří potenciál, chci zachovat tradici, říká Jannis Samaras

„Já jsem pil Holbu v mládí v Jeseníkách a chci, aby ty pivovary, které tam jsou 150 let, žily dál,“ vysvětluje majitel a šéf Kofoly Jannis Samaras, proč se rozhodl koupit pivovary Holba, Zubr a Litovel.

Proč Kofola kupuje pivovary? Pivo má obří potenciál, chci zachovat tradici, říká Jannis Samaras
Majitel a šéf nápojářské skupiny Kofola Jannis Samaras | foto Hrot24

Jannis Samaras a jeho nápojářská značka Kofola se rozhodli vstoupit na pivní trh. Společnost koupila většinový podíl ve společnosti Pivovary CZ Group, která vlastní tradiční pivovary Holba, Zubr a Litovel. V podcastu Pavla Štrunce Samaras přibližuje, proč jeho firma, dosud zaměřená na nealko, míří i na trh alkoholických nápojů. 

V rozhovoru dále mluví o nostalgii k tradičním značkám jako je Kofola nebo právě pivovary a možnostech, jak na jejím základě vybudovat něco zajímavého i pro mladou generaci. 

Samaras říká, že lidé občas po nostalgii touží. Ale současně se jeho značky snaží nabízet i inovace. Například více než patnáct let Kofola každoročně představuje své vánoční limitované edice nápojů inspirované tradičními vánočními vůněmi.

Jannis Samaras: „Chci zachovat tradici starou 150 let. Rumová Kofola vadila jen novinářům."

Jednou takovou byla vánoční edice Kofoly s příchutí rumu, která se setkala s negativními reakcemi médií i veřejnosti, kdy Kofola musela čelit otázkám, zda právě rumová příchuť v nápoji, který pijí i děti, není propagací alkoholu. „Byla to jen bouře ve sklenici vody, příchutě děláme jen proto, aby byl regál něčím zajímavý, na prodeje to nemá vliv,“ řekl Samaras k této kauze i tomu, jakou roli v produkci Kofoly právě limitované edice hrají.  

 V rozhovoru mluvil i o tom, jak s Kofolou chystají svatby na letních festivalech, jestli je obtížné dnes oslovit mladé lidi a jak se mu povedlo prosadit se na českém trhu se značkou UGO. Trvalo to prý deset let. 

Více se dozvíte v podcastu.