Zdravotnictví v propasti. „Už dochází čas. Chce to privátní pojištění a zavřít část nemocnic,“ říká respektovaný lékař

Dražší přístroje, sofistikovanější vyšetření a zvyšující se personální náklady. To vše povede k dalšímu tlaku na zdravotní systém, který už ale dnes mele z posledního. Podle respektovaného neurochirurga Davida Netuky je nutné, aby už politici konečně dospěli k zásadnímu řešení. „A to co nejdříve,“ zdůrazňuje lékař.

Dražší přístroje, sofistikovanější vyšetření a zvyšující se personální náklady. To vše povede k dalšímu tlaku na zdravotní systém, který už ale dnes mele z posledního. Podle respektovaného neurochirurga Davida Netuky je nutné, aby už politici konečně dospěli k zásadnímu řešení. „A to co nejdříve,“ zdůrazňuje lékař.

Celý článek
0

Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Že sociální sítě ovládá progresivní levice? Nesmysl, velká část influencerů je pravicová

Většina mladých lidí nečerpá informace z tradičních médií, nýbrž od influencerů na sociálních sítích. Značnou pozornost přitom získávají konzervativně zaměření influenceři. Vyplývá to z aktuálního výzkumu, podle nějž tak byla vyvrácena domněnka, že sociální sítě nadržují progresivistům.

Většina mladých lidí nečerpá informace z tradičních médií, nýbrž od influencerů na sociálních sítích. Značnou pozornost přitom získávají konzervativně zaměření influenceři. Vyplývá to z aktuálního výzkumu, podle nějž tak byla vyvrácena domněnka, že sociální sítě nadržují progresivistům.

Celý článek
0

Překvapivý obrat: Supreme má nového majitele

Ikonická streetwearová značka Supreme mění opět majitele, tentokrát za překvapivě nízkou cenu. Italský výrobce brýlí EssilorLuxottica oznámil koupi značky za 1,5 miliardy dolarů od společnosti VF Corp., což je výrazně méně než 2,1 miliardy dolarů, které VF Corp. zaplatila v roce 2020.

Překvapivý obrat: Supreme má nového majitele
Překvapivý obrat: Supreme má nového majitele | foto: Shutterstock.com

Tento nečekaný krok představuje první akvizici oděvní značky pro EssilorLuxottica, známou výrobou brýlí pro značky jako Ray-Ban, Oakley a Persol. Společnost vidí v Supreme příležitost k oslovení nového publika.

Značka Supreme, založená v roce 1994 v New Yorku, si získala kultovní status mezi skateboardisty a fanoušky hip-hopu, a později se rozšířila i mezi mladší generace. Značka prošla několika změnami vlastnictví, včetně částečné akvizice Carlyle Group v roce 2017.

Prodej za nižší cenu vyvolává otázky o budoucnosti značky. Analytici poukazují na klesající trend streetwearu a všudypřítomnost značky jako faktory, které mohly oslabit její exkluzivitu. Neil Saunders z GlobalData označil nákup za riskantní, ale zdůraznil silné distribuční schopnosti EssilorLuxottica.

VF Corp. zdůvodnila prodej omezenými synergiemi mezi Supreme a svými dalšími značkami. Akcie společnosti po oznámení vzrostly o téměř 7 %.