Recenze Huawei Watch D2: chytré hodinky i lékařská ordinace v jednom

Firma Huawei představila novou řadu svých chytrých hodinek. A jeden z modelů jsme vyzkoušeli doslova na vlastní kůži. Jak test zdravotních hodinek Huawei Watch D2, které se pyšní například funkcí měření krevního tlaku, dopadl?

Firma Huawei představila novou řadu svých chytrých hodinek. A jeden z modelů jsme vyzkoušeli doslova na vlastní kůži. Jak test zdravotních hodinek Huawei Watch D2, které se pyšní například funkcí měření krevního tlaku, dopadl?

Celý článek
0

Volkswagen chce uzavřít továrnu v Číně, kde se vyrábějí i škodovky

Německý automobilový koncern Volkswagen a jeho nejstarší čínský partner SAIC Motor plánují v reakci na slábnoucí poptávku po automobilech se spalovacími motory uzavřít nejméně jeden závod v Číně. Společný podnik obou automobilek SAIC Volkswagen Automobile se připravuje na to, že příští rok uzavře továrnu ve městě Nan-ťing, kde se vyrábějí vozy Volkswagen Passat a Škoda a jehož roční kapacita je 360 tisíc vozů. S odvoláním na informované zdroje to dnes uvedla agentura Bloomberg.

Německý automobilový koncern Volkswagen a jeho nejstarší čínský partner SAIC Motor plánují v reakci na slábnoucí poptávku po automobilech se spalovacími motory uzavřít nejméně jeden závod v Číně. Společný podnik obou automobilek SAIC Volkswagen Automobile se připravuje na to, že příští rok uzavře továrnu ve městě Nan-ťing, kde se vyrábějí vozy Volkswagen Passat a Škoda a jehož roční kapacita je 360 tisíc vozů. S odvoláním na informované zdroje to dnes uvedla agentura Bloomberg.

Celý článek
0

Brazilská schizofrenie: země chce být zeleným lídrem, zároveň ale navyšuje těžbu ropy

Největší jihoamerická ekonomika chce být na kontinentu lídrem v ochraně klimatu a přírody, zároveň ale pro boj s chudobou potřebuje těžit stále více ropy.

Největší jihoamerická ekonomika chce být na kontinentu lídrem v ochraně klimatu a přírody, zároveň ale pro boj s chudobou potřebuje těžit stále více ropy.

Celý článek
0

Pepsi odstartovala velkolepou kampaň pro NFL sezónu 2024 inspirovanou filmem „Gladiátor II“

Společnost Pepsi spustila svou novou kampaň „Make Your Gameday Epic“, která nejen oslavuje začátek sezóny NFL 2024, ale také podporuje dlouho očekávaný film „Gladiátor II“ od Paramount Pictures. Kampaň se zaměřuje na kombinaci sportu, zábavy a inovací, aby oslovila široké spektrum fanoušků.

Pepsi odstartovala velkolepou kampaň pro NFL sezónu 2024 inspirovanou filmem „Gladiátor II“
Pepsi odstartovala velkolepou kampaň pro NFL sezónu 2024 inspirovanou filmem „Gladiátor II“ | se souhlasem www.pepsi.com

Jedním z hlavních taháků kampaně je hvězdné obsazení. Do role „císařovny“ byla obsazena slavná rapperka Megan Thee Stallion. Po jejím boku se jako gladiátoři objevují známé hvězdy NFL Josh Allen, Derrick Henry, Justin Jefferson a Travis Kelce. Tato kombinace hudební a sportovní ikony má za cíl přilákat nejen fanoušky amerického fotbalu, ale i milovníky populární hudby a zábavy.

Pepsi odstartovala velkolepou kampaň pro NFL sezónu 2024 inspirovanou filmem „Gladiátor II“
se souhlasem www.pepsi.com

Kampaň přináší i novou hudbu v podání Megan Thee Stallion. Speciálně pro tuto příležitost nazpívala moderní verzi ikonické písně „We Will Rock You“ od skupiny Queen, která se již stala dostupnou na hlavních streamovacích platformách. Tato spolupráce mezi Pepsi, známou umělkyní a legendární kapelou přináší čerstvou hudební stopu, která má podtrhnout atmosféru kampaně a posílit její dopad.

Součástí kampaně je také krátký film, který režíroval Jake Scott. Tento projekt vznikl ve spolupráci s Ridley Scott Associates a Paramount Brand Studio. Krátký film, který doprovází kampaň, využívá epickou atmosféru inspirovanou římskými gladiátory a spojuje ji s moderními prvky sportu a zábavy. Vizuálně silný příběh má přilákat pozornost diváků a dodat kampani emocionální náboj.

Pepsi se zaměřila také na technologické inovace, které posouvají zážitek z kampaně na novou úroveň. Fanoušci mají možnost využít nástroj pro generování portrétů v římském stylu, což přidává interaktivní prvek. Kromě toho Pepsi uvedla limitovanou edici plechovek s rozšířenou realitou (AR), která fanouškům umožňuje zapojit se do virtuálního světa a přidává další vrstvu zábavy.

Pepsi odstartovala velkolepou kampaň pro NFL sezónu 2024 inspirovanou filmem „Gladiátor II“
se souhlasem www.pepsi.com

Další významnou součástí kampaně je propojení s MTV Video Music Awards. Megan Thee Stallion bude 11. září moderovat tuto prestižní událost, kde bude kampaň „Make Your Gameday Epic™“ výrazně zastoupena. Tímto způsobem Pepsi zajišťuje, že kampaň zasáhne široké publikum nejen v oblasti sportu, ale i v hudebním a kulturním prostředí.

nová kampaň Pepsi k začátku NFL

Vedoucí marketingu značky Pepsi, Jenny Danzi, k tomu uvedla: „Tato kampaň, inspirovaná gladiátory, navazuje na dlouhou historii Pepsi jako průkopníka kultury, ikonických spoluprací a oslavy fotbalu.“ Tato slova podtrhují strategii značky Pepsi, která se snaží být nejen součástí sportovní scény, ale i širšího kulturního dění.

Kampaň „Make Your Gameday Epic“ bude přítomná v televizi, na sociálních sítích i v maloobchodních prodejnách po celé zemi. Fanoušci se mohou těšit na různé aktivity a propagační akce během celé NFL sezóny 2024. Tento široký dosah kampaně zajišťuje, že si ji nikdo nemůže nechat ujít, ať už prostřednictvím televize, internetu nebo přímo v obchodech.

Film „Gladiátor II“ od Paramount Pictures bude mít premiéru v kinech 22. listopadu 2024 a očekává se, že bude jedním z hlavních trháků roku.