NFL

Breitling představuje exkluzivní kolekci hodinek ve spolupráci s NFL

Švýcarská značka luxusních hodinek Breitling oznámila uzavření exkluzivní dlouhodobé licenční dohody s National Football League (NFL), nejpopulárnější sportovní ligou v Severní Americe. Tato spolupráce je pro prestižní švýcarskou značku jedinečná a první svého druhu.

Švýcarská značka luxusních hodinek Breitling oznámila uzavření exkluzivní dlouhodobé licenční dohody s National Football League (NFL), nejpopulárnější sportovní ligou v Severní Americe. Tato spolupráce je pro prestižní švýcarskou značku jedinečná a první svého druhu.

Celý článek
0

Pepsi odstartovala velkolepou kampaň pro NFL sezónu 2024 inspirovanou filmem „Gladiátor II“

Společnost Pepsi spustila svou novou kampaň „Make Your Gameday Epic“, která nejen oslavuje začátek sezóny NFL 2024, ale také podporuje dlouho očekávaný film „Gladiátor II“ od Paramount Pictures. Kampaň se zaměřuje na kombinaci sportu, zábavy a inovací, aby oslovila široké spektrum fanoušků.

Společnost Pepsi spustila svou novou kampaň „Make Your Gameday Epic“, která nejen oslavuje začátek sezóny NFL 2024, ale také podporuje dlouho očekávaný film „Gladiátor II“ od Paramount Pictures. Kampaň se zaměřuje na kombinaci sportu, zábavy a inovací, aby oslovila široké spektrum fanoušků.

Celý článek
0

„Malé smažené zlaté věci“, které můžete koupit i v Česku. Tahle reklama bodovala na Super Bowlu

Cena půlminutového reklamního spotu na letošním finále ligy amerického fotbalu Super Bowl činila druhý rok za sebou rekordních sedm milionů dolarů (více než 163 milionů korun).

Cena půlminutového reklamního spotu na letošním finále ligy amerického fotbalu Super Bowl činila druhý rok za sebou rekordních sedm milionů dolarů (více než 163 milionů korun).

Celý článek
0

Charita na Super Bowlu? Usher zazpíval na nejsledovanější události v USA téměř „zadarmo“. Přesto se raduje

Přestávkový program během finále americké Národní fotbalové ligy (NFL) – Super Bowlu – patří tradičně k nejsledovanějším hudebním vystoupením roku. Letos byl hlavní hvězdou R&B zpěvák  Usher. Událost, kterou sleduje každoročně přes 100 milionů diváků, by měla interpretovi přirozeně přinést miliony, řeklo by se. Jenže, to je omyl. Za koncert samotný si Usher na moc peněz nepřijde. Ale to mu nevadí.  

Přestávkový program během finále americké Národní fotbalové ligy (NFL) – Super Bowlu – patří tradičně k nejsledovanějším hudebním vystoupením roku. Letos byl hlavní hvězdou R&B zpěvák  Usher. Událost, kterou sleduje každoročně přes 100 milionů diváků, by měla interpretovi přirozeně přinést miliony, řeklo by se. Jenže, to je omyl. Za koncert samotný si Usher na moc peněz nepřijde. Ale to mu nevadí.  

Celý článek
0

Sportovní byznys v USA přijde o miliardy dolarů

Sportovní ligy v USA se kvůli koronaviru letos vůbec nemusí dohrát.

Sportovní ligy v USA se kvůli koronaviru letos vůbec nemusí dohrát.

Celý článek
0