Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Kolik vydělávají influenceři? Vládnou Mikýř se Strakatým

Internetem žijí. A ten jim to oplácí. Influenceři na platformě HeroHero si nechávají za svou tvorbu platit napřímo, nespoléhají se jen na velké internetové korporace a reklamní systémy. Bylo to správné rozhodnutí. Vydělají si díky tomu víc než špičkoví vědci či lékaři. Jde totiž o miliony korun měsíčně.

Kolik vydělávají influenceři? Vládnou Mikýř se Strakatým
Nejúspěšnější influenceři na platformě HeroHero. Zleva MikeJePan, Tadeáš Kuběnka, Mikýř, Čestmír Strakatý, Ornella Koktová | koláž Hrot24

Možností, jak si vydělat na internetu, je poměrně dost. Není to ale tak jednoduché, protože konkurence je velká. Někteří Češi se proslavili na videoportálu YouTube a díky příjmům z reklamy si přijdou na pěkné peníze. Youtubeři ale často nespoléhají jen na reklamu ve videích, ale přivydělávají si i jinak, třeba prodejem vlastních propagačních předmětů, takzvaného merche. Díky tomu si vydělají i na desítky milionů korun ročně, jak ukazuje žebříček nejbohatších youtuberů. Osobnosti jako Jon Marianek, Tary nebo FIZIstyle si už v poměrně mladém věku nemohou stěžovat na nedostatek financí.

Někteří tvůrci obsahu si pak zamilovali portál HeroHero. Ten za provizi ve výši 10 procent plus daň poskytuje influencerům jednoduché rozhraní, jak prezentovat svou tvorbu a nechat si za ni od příznivců platit v pravidelných měsíčních platbách.

Jak prokázala mánie ohledně Martina Mikysky (známého jako Mikýř), vítěze poslední série reality show Survivor, populární celebrita si tu může přijít i na miliony korun měsíčně. Kdo je na HeroHero nejúspěšnější? Následující TOP 10 čerpáme z webu HeroHeroData, který sleduje počty platících sledujících na profilech známých influencerů.

Uváděné příjmy jsou orientačním odhadem, sami tvůrci ve svých vyjádřeních často zdůrazňují, že mají nemalé náklady spojené s výrobou a propagací své práce, takže rozhodně nejde o „čisté“ příjmy. Zmínění influenceři ale také ve skutečnosti vydělávají zpravidla více, protože často působí i na jiných platformách.

1. Martin „Mikýř“ Mikyska 

29 500 odběratelů, měsíční příjem 7 400 000 korun. 

Mikyska se proslavil vtipnými videi na YouTube, vyzpovídal třeba kontroverzní influencerku Shopaholic Adel. Je vítězem poslední řady reality show Survivor. Počty sledujících mu na HeroHero raketově vyletěly právě v souvislosti s jeho triumfálním návratem z Dominikánské republiky, kde se soutěž natáčela. Jako vítěz obdržel od TV Nova 2,5 milionu korun.

2. Kudy běží zajíc 

7 442 odběratelů, měsíční příjem 1 302 871 korun. 

Úspěšný projekt Ondřeje Novotného, spoluzakladatele organizace Oktagon MMA a moderátora reality show Survivor. Pravidelné hovory o fotbalu s experty, vlivnými osobami či přímo hráči.

3. Čestmír Strakatý 

8 466 odběratelů, měsíční příjem 1 270 408 korun. 

Do povědomí veřejnosti se dostal díky svým rozhovorům pro zpravodajský portál týdeníku Reflex. Následně začal spolupracovat s dalšími médii, například rádiem Frekvence 1 nebo webem CzechCrunch. Díky promyšlenému marketingu a silným sociálním sítím mu prakticky nelze uniknout. Velkou pozornost si vysloužil v reakci na rozhovor s hercem Jaroslavem Duškem. Strakatý tu s hostem probíral mimo jiné téma zdraví a onkologických onemocnění. Kritika hosta následně zazněla od lékařů i ministra zdravotnictví.

4. Meldikovic 

5 569 odběratelů, měsíční příjem 1 114 246 korun. 

Reality show partnerské dvojice Erika Meldika a Domishy. Meldik se proslavil vtipnými videi s Čeňkem Stýblem pod značkou ViralBrothers. Pod kanálem Meldikovic lze nalézt nejen reality show ze života partnerské dvojice (a zbytku rodiny), ale rovněž další videa, například rozhovory nebo videa o vaření.

5. Agáta a Ornella 

6 659 odběratelů, měsíční příjem 999 250 korun. 

Nenáročné povídání dvou náročných celebrit, modelky Agáty Hanychové a podnikatelky Ornelly Koktové (dříve Štikové). Influencerky komentují společenské události, bulvární zprávy a celebrity. Během jednoho dílu prostřídají velké množství témat, často urazí jiné hvězdy. Znepřátelily si tak třeba známou brněnskou influencerku a podnikatelku Nelu Slovákovou.

6. Detektiv Mike - MikeJePan 

5 590 odběratelů, měsíční příjem 838 835 korun. 

„Kontroverzní český podnikatel, youtuber a recidivista arménského původu,“ představuje influencera Wikipedia. Proslavil se natáčením videí, na kterých záměrně páchal různé přestupky a následně „trolil“ strážníky městské policie či státní policii komentáři, zkoušel je z (ne)znalosti zákonů apod.

7. Yess TV 

5 235 odběratelů, měsíční příjem 785 564 korun. 

Další z projektů Ondřeje Novotného ze Survivoru. Kombinuje povídání o sportu a televizní zábavě. Novotného tu doplňuje zápasnice MMA Kateřina „Kundosaki“ Klinderová.

8. S Nikol na cestách 

2 208 odběratelů, měsíční příjem 773 109 korun. 

Expertka na levné cestování Nikol Kodymová sdílí své tipy na výhodné letenky, levné exotické destinace a jiné zajímavé příležitosti v zahraničí. Kromě publikování tipů také nabízí pomoc s organizací dovolené, specializuje se přitom na Thajsko.

9. Tadeáš Kuběnka 

6 167 odběratelů, měsíční příjem 771 183 korun. 

„Tadeáš je moravská ikona, která boří český internet nejen jeho ostrým slovníkem, ale také jeho talentem v oblasti makeupu. Zároveň ho můžeme znát i z televize, jako účastníka reality show Likehouse 2,“ představuje se influencer na svých stránkách. Je známou postavou LGBT komunity, často se hádá s jinými kontroverzními postavami internetové scény.

10. Stejk 

4 335 odběratelů, měsíční příjem 758 928 korun. 

Stejk, občanským jménem Jakub Steklý, je již stálicí na YouTube a sociálních sítích. Stojí rovněž za podcastem Hype Cast, kde spolu s Martinem Molnárem hovoří s různými veřejně známými osobnostmi, v minulosti třeba s herečkou Zlatou Adamovskou, hercem Martinem Dejdarem, moderátorem Jaromírem Soukupem nebo zápasníkem MMA Karlosem Vémolou.