Kdo je Joshua Schulman: Nový kapitán luxusní lodi Burberry
V bouřlivých vodách módního průmyslu se britská ikonická módní značka Burberry rozhodla pro změnu kurzu. Joshua Schulman, veterán luxusního odvětví s více než třemi dekádami zkušeností, se ujímá kormidla jako nový generální ředitel společnosti.
šéfredaktor
Schulman, 52letý rodák z Los Angeles, disponuje impozantním pracovním portfoliem. Své vzdělání získal na prestižní New York University a Parsons School of Design, což mu poskytlo pevný základ pro jeho budoucí kariéru v módním světě.
Jeho profesní dráha je lemována zvučnými jmény luxusního módního průmyslu. Schulman vedl značky jako Michael Kors, Coach a Jimmy Choo, přičemž každé z těchto angažmá přineslo značce nový vítr do plachet. Zejména jeho působení v Coach je spojováno s úspěšným oživením této značky.
Schulman nastupuje do Burberry v kritickém okamžiku. Společnost čelí klesající poptávce po zboží, zejména na klíčovém čínském trhu. V prvním kvartálu roku 2024 totiž Burberry zaznamenala pokles tžeb o 21%. Jeho úkolem bude nejen přivést firmu zpátky do hledáčku spotřebitelů, ale také implementovat novou obchodní a marketingovou strategii.
S ročním základním platem přesahujícím 35 milionů korun bez bonusů bude Schulman pověřen několika klíčovými úkoly. Mezi ně patří snižování nákladů, rebalancování produktového portfolia směrem k oblečení pro každodenní nošení a přepracování marketingové strategie.
Schulman ve svém prohlášení zdůraznil původní poslání Burberry - chránit lidi před nepřízní počasí. Toto dědictví považuje za aktuálnější než kdy jindy, což naznačuje možný směr, kterým by mohl značku vést.