Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Jsme chudí, tvrdí pětina Čechů

Necelá pětina českých obyvatel – konkrétně osmnáct procent – hodnotí svoji domácnost jako chudou

Jsme chudí, tvrdí pětina Čechů
ilustrační foto | Shutterstock.com

Naproti tomu za bohatou má svou rodinu jedenáct procent lidí. Více než dvě třetiny obyvatel považuje svou domácnost za ani bohatou, ani chudou. Ukázaly to výsledky aktuálního šetření Centra pro výzkum veřejného mínění.

Oproti loňskému roku se o pět procentních bodů zvýšil podíl těch, kteří uvedli, že se svými příjmy vycházejí obtížně – aktuálně to tvrdí 45 procent lidí.

Sedm procent dotázaných uvedlo, že má jejich domácnost problém uspokojit základní životní potřeby, jako je jídlo, oblečení a běžné potřeby pro domácnost. Luxusní zboží si podle průzkumu nemohou dovolit přibližně tři čtvrtiny obyvatel. 

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit