Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Hledá se brouk. Volkswagen si za neúspěch na americkém trhu může sám

Chtělo by to brouka, možná na baterky, ale každopádně něco, co by měli lidé rádi jako brouka…

Nejprve to vypadalo jako vtip, poté senzace, nakonec se z toho opravdu vyklubal aprílový žertík. Koncern Volkswagen přišel s nápadem přejmenovat svou americkou odnož na Voltswagen jako důkaz toho, že „koncern“ prodělal technologickou transformaci a myslí to s elektrifikací za dostupné ceny vážně. Oznámení vzbudilo velký poprask, automobilka ale přišla minulou středu s prohlášením, že šlo o marketingový tah. Povedl se?

Až za Subaru a Kiou

Připusťme, že prodejní čísla VW v Americe jsou sedminou toho, co má Toyota, s níž se jinak VW přetahuje o celosvětové prvenství. V Americe patří VW jedenácté místo mezi výrobci a větší tržní podíl než ta jeho dvě procenta má i takové Subaru nebo jihokorejská Kia.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit