Znepokojení v Pekingu: Číně se nelíbí Putinovo strašení jadernými zbraněmi a nová ruská doktrína

Nejsilnější spojenec Ruska v probíhajícím konfliktu na Ukrajině není nadšen ze změny jaderné doktríny, kterou podepsal Putin. Rusku nová strategie umožňuje použít jaderné zbraně i proti Ukrajině, která žádné nemá.

Nejsilnější spojenec Ruska v probíhajícím konfliktu na Ukrajině není nadšen ze změny jaderné doktríny, kterou podepsal Putin. Rusku nová strategie umožňuje použít jaderné zbraně i proti Ukrajině, která žádné nemá.

Celý článek
0

Proč nehubnete? Tukové buňky si „pamatují“ obezitu a vracejí se k ní, zjistili vědci

„Je možné, že neschopnost udržet si váhu není pouze otázkou vůle, ale je způsobena buněčnou pamětí,“ zaznívá od odborníků.

„Je možné, že neschopnost udržet si váhu není pouze otázkou vůle, ale je způsobena buněčnou pamětí,“ zaznívá od odborníků.

Celý článek
0

Udržitelnost musí jít stranou. Generace Z nakupuje na Temu jako šílená

Kdo nenakupuje na Temu, jako by nežil. Platí to pro mladé lidi z generace Z, pro něž je aplikace tohoto nákupního tržiště tak nepostradatelná, že ve staženích poráží i sociální síť TikTok. Čínská nákupní platforma je přitom známá svými nekvalitními produkty a podle expertů je rovněž bezpečnostní hrozbou.

Kdo nenakupuje na Temu, jako by nežil. Platí to pro mladé lidi z generace Z, pro něž je aplikace tohoto nákupního tržiště tak nepostradatelná, že ve staženích poráží i sociální síť TikTok. Čínská nákupní platforma je přitom známá svými nekvalitními produkty a podle expertů je rovněž bezpečnostní hrozbou.

Celý článek
0

Harris vs. Trump: Souboj o Bílý dům startuje reklamní kampaň za 50 milionů dolarů

Demokratická kandidátka na prezidentku USA Kamala Harris zahájila tento týden rozsáhlou reklamní kampaň v hodnotě 50 milionů dolarů. Tímto krokem reaguje na svoje rostoucí momentum v prezidentském souboji s republikánským protikandidátem Donaldem Trumpem.

Harris vs. Trump: Souboj o Bílý dům startuje reklamní kampaň za 50 milionů dolarů
Harris vs. Trump | foto: Shutterstock.com

Harris, současná viceprezidentka USA, se dostala do čela demokratické nominace poté, co prezident Joe Biden 21. července oznámil, že nebude usilovat o znovuzvolení. Od té doby se jí podařilo získat podporu významných sponzorů a vzbudit zájem mezi mladými voliči, kteří dříve Bidenovi unikali.

Nová reklamní kampaň Harrisové, která odstartovala minutovým spotem nazvaným "Be Fearless" (Buďte nebojácní), má být vysílána v televizi, na streamovacích platformách a sociálních sítích v klíčových nerozhodnutých státech před srpnovým Demokratickým národním kongresem.

Fearless | Harris 2024

Zatímco Trump stále vede v některých celonárodních průzkumech, poslední data naznačují, že 59letá Harris zkracuje náskok svého 78letého rivala. Harris ve své kampani zdůrazňuje Trumpova trestní obvinění a kritizuje ho za vlnu protipotratových opatření v republikánských státech.

V reakci na Trumpovu reklamu zaměřenou na imigraci Harris zveřejnila vlastní video, ve kterém představuje své plány na posílení hraniční bezpečnosti a kritizuje Trumpa za blokování bipartisánní legislativy v této oblasti.

Podle nejnovějších údajů z webu FT.com o celkových výdajích na reklamu v této kampani vede prezident Joe Biden s 353,9 miliony dolarů, následován Donaldem Trumpem se 119,2 miliony dolarů. Kamala Harrisová dosud investovala do reklamy 63,3 milionů dolarů, což zahrnuje výdaje na její osobní kampaň a Harris Victory Fund. Je důležité poznamenat, že tyto údaje o "obecných volbách" zahrnují veškerou reklamu běžící po 6. březnu, kdy Nikki Haley odstoupila z republikánského nominačního procesu.