Fascinující jízda Paris Hilton. Ovládla hitparády i obchody, za pár dní vydělala miliony dolarů
Americká profesionální celebrita Paris Hilton se po krátké pauze věnované péči o dítě vrací do záře reflektorů. Nyní v USA dosáhla nevídaných úspěchů – nové hudební album se vyšplhalo na přední příčky hitparád, její značka kabelek zaplavila obchody Walmart, a navíc se stala tváří sexy spodního prádla. Odhaduje se, že za pár týdnů její konto narostlo o miliony dolarů.
Krásná, úspěšná a bohatá. A teď ještě bohatší. Slavná rebelka showbyznysu Paris Hilton se rozhodla, že letos bude vidět všude – a jak se cílevědomá následovnice vlivného rodu Hiltonů rozhodla, tak také učinila.
Po osmnácti letech od svého prvního alba Paris vydala novou desku Infinite Icon, která se po dvou týdnech probojovala mezi přední příčky prestižní hitparády Billboard. Nový videoklip k singlu BBA má za pouhých dvanáct dní téměř 7 milionů zhlédnutí. Kromě toho Hilton uvedla na trh svou vlastní řadu cenově dostupných kabelek pro Walmart a pro majetnější zákaznice propaguje luxusní značku spodního prádla Agent Provocateur.
Paris Hilton znovu dokazuje svůj komerční potenciál. Stačí si pustit zmíněný videoklip k písni BBA, kde Paris radí, jak se stát mrchou (Bad Bitch). Přestože text písně není příliš hluboký, klip zaujme obrovským množstvím product placementu, tedy značek, které klip sponzorují. Hilton v něm vydělává na reklamě pro výrobce mobilních telefonů, kosmetiku i alkoholické nápoje. Spolupracuje také s populárními hvězdami – na písni se podílela raperka Megan Thee Stallion a v klipu vystupují zpěvačka Meghan Trainor, člen kapely N*Sync Lance Bass a topmodelka Heidi Klum. Jeden ze sledujících na YouTube to shrnul slovy: „Je to v podstatě jedna dlouhá reklama. Ale zatraceně zábavná.“
Úspěšný není jen pilotní singl, ale celé album. Jak se Paris sama pochlubila, Infinite Icon se po dvou týdnech vyšvihlo do první desítky hitparády Billboard 200 a Hilton se po více jak dekádě dostala na dvacátou příčku žebříčku umělců Billboard Artist 100.
Tento úspěch je obdivuhodný, zejména vzhledem k tomu, že novou hudbu aktuálně vydávají také další velká jména jako Sabrina Carpenter, Tate McRae, Christina Aguilera či Katy Perry. „Vždy jsem se cítila jako popová hvězda,“ prohlásila Paris pro Billboard. „Ať už šlo o parfémy, knihy nebo jiné mé produkty, cítila jsem se jako popstar. Toto album je pro mě jen dalším krokem.“
Paris Hilton se rovněž objevila v kampani pro značku spodního prádla Agent Provocateur. „Jde o dokonalou poctu ikonické ženskosti. Tato značka pro mě vždy symbolizovala sílu a eleganci,“ uvedla Paris. Hodnota kontraktu je podle odhadů téměř milion dolarů.
Paris Hilton v sexy prádle pro značku Agent Provocateur
Do obchodů Walmart mezitím zamířila její vlastní řada kabelek, jejichž cena začíná na přibližně pěti stech korunách. „Když jsem dostala příležitost mít svou vlastní kolekci kabelek, byl to pro mě splněný sen. Ani na chvíli jsem neváhala,“ říká Paris. Tašky jsou k dispozici v patnácti různých barvách, včetně černé, džínové, duhově růžové, stříbrné, metalické a baby blue. V nabídce je i vzor s obrázky pomeranianských psů, které Paris miluje – její chlupatí miláčci mají dokonce vlastní instagramový účet. Ve Walmartu už mají s Paris pozitivní zkušenosti. Prodávají zde její sadu kuchyňských potřeb Be an Icon, stylově růžovou.
V rozhovoru pro magazín Billboard Paris prohlásila, že se považuje za celebritu moderního stylu. Její sláva i počet fanoušků však podle ní přináší velkou zodpovědnost. „Jsem průkopnicí nového druhu celebrit, které spojují módu, média, obchod a pop kulturu do silné osobní značky. Jsem na to hrdá.“
V příštích týdnech plánuje několik živých vystoupení a pracuje na nové knize. Její memoáry Paris: The Memoir, které vyšly vloni, popisují například její život s ADHD. O této poruše Paris zpívá i na desce Infinite Icon, kde píseň nese stejné jméno. „ADHD mě utvářelo a definuje, kým jsem,“ říká.
Paris se také angažuje v oblasti práv dětí. V rozhovoru pro web Grammy Awards se označila za politickou aktivistku a obhájkyni bezpečnosti dětí. V dubnu 2023 vystoupila před americkým Kongresem a představila zákon Stop institutionalizovanému zneužívání dětí, jehož cílem je omezit zneužívání dětí například v zábavním průmyslu. „Udělám vše pro to, aby se to neopakovalo u další generace.“
Odhaduje se, že Paris Hilton má majetek v hodnotě 300 milionů dolarů. Za poslední rok se její bohatství rozrostlo o zhruba 20 milionů. Její manžel Carter Reum, úspěšný investor, přispěl do rodinného jmění dalšími 40 miliony dolarů.