Vánoční reklamní ofenziva Komerční banky v podobě útoku na konzumaci kaprů rozvášnila veřejnost
Jakkoli je pravda, že tradiční vánoční rybu má dnes na štědrovečerním stole hlavně ta část populace, na kterou jedna z největších českých bank zřejmě nijak zvlášť necílí, vykoledovala si banka reakce i od vysoce postavených politiků.
Vesměs silně negativní. Sledování uhlíkových stop, i těch ne úplně dobře spočítaných jako v tomto konkrétním případě, má ale nesporně své oddané příznivce a zastánce. Na tom je koneckonců založen celý systém ESG, tedy Environmental, Social and Corporate Governance, kdy už nejde o zisk, ale o společenské blaho, na němž zejména mladší generaci záleží. A boj s uhlíkem je v tomto ohledu na čelném místě. Kapří kauza však dokládá, že bohulibost lze se ziskem poměrně dobře smiřovat; stačí zapojit typicky českou obchodní invenci.
Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot