Nový portál Hotely.cz chce v Česku konkurovat Bookingu
ČTK
Tři ubytovací portály spojují síly pod značkou Hotely.cz. Chtějí to natřít Bookingu
Tři úspěšné portály pro online rezervace ubytování se slučují pod jednu značku – Hotely.cz. Hostům i ubytovatelům nabídne podporu lokálního českého týmu.
Hrot24, čtk
,
Za značkou Hotely.cz, po jejíž křídla se nově uchýlily rezervační portály Hotel.cz a Penzion.cz, stojí největší středoevropský hráč v oboru, maďarská Szallas Group. Od března nabízí všechny dosavadní služby pod jednou střechou a s vylepšeným komfortem pro uživatele z řad cestovatelů i ubytovatelů.
A neskrývá velké ambice – chce být silnou konkurencí pro globální hráče a propracovat se na pozici jedničky tuzemského rezervačního trhu.
Na webu Hotely.cz najdou lidé nabídku více než 83 tisíc ubytování nejen v Česku, ale i v dalších zemích střední Evropy, jako je Maďarsko, Polsko, Slovensko nebo Chorvatsko. A zároveň ubytovatelé mohou oslovit i hosty z těchto zemí.
„Českému trhu chybí úspěšná online rezervační služba, trhu naprosto dominuje Booking.com. A my věříme, že to s Hotely.cz dokážeme změnit. Chceme vybudovat novou a moderní značku, která přinese poskytovatelům ubytování lokální český servis, uživatelsky přívětivý extranet a zároveň zázemí silného regionálního hráče,“ říká Michal Drahoš, obchodní ředitel značky pro Česko a Slovensko.
Český servis, mezinárodní dosah
Provozovatelem Hotely.cz je úspěšná maďarská firma Szallas Group, největší hráč v oblasti online ubytovacích portálů ve střední Evropě. V domovském Maďarsku má třetinový podíl domácího cestovního trhu a nyní expanduje na další středoevropské trhy včetně Česka.
Ročně se přes jejích 12 online produktů ubytuje 2,5 milionu hostů, celková roční hodnota transakcí dosahuje 250 milionů eur (6,25 miliardy korun).
Noční turistika na vzestupu: cestovatele láká objevování noční oblohy
„Maďarský a český trh jsou si z hlediska trendů v cestovním ruchu poměrně podobné. Například v obou zemích hrají výraznou roli rodinné dovolené, převážně tuzemské. Silně roste také zájem o dovolené v sousedních zemích. A proto věříme, že dokážeme naše regionální zkušenosti zužitkovat v českém prostředí a vytvořit úspěšnou a sebevědomou značku,“ vysvětluje Lampros Zolotas, provozní ředitel Szallas Group.
„Na rozdíl od globální konkurence nabízíme ubytovatelům přímý kontakt na český tým a podporu v češtině. Díky mezinárodní působnosti naší skupiny dovedeme efektivně promovat konkrétní hotely i celé regiony v blízkém zahraničí,“ uzavírá.