Celebrity a luxus: Co skrývá US Open za zdmi VIP apartmánů
Dvoutýdenní tenisový šampionát US Open nabízí exkluzivní zážitky pro vyvolené. Apartmány s cenou šplhající až ke 100 000 dolarů a žádané pozvánky lákají světové hvězdy, zatímco sponzoři využívají jedinečné příležitosti k prezentaci svých značek.
Americký tenisový grandslam, který odstartoval v pondělí, přitahuje stále větší pozornost celebrit a movitých fanoušků. Letošní ročník slibuje rekordní prodeje vstupenek a již nyní překonal loňskou návštěvnost.
Luxusní apartmány lemující centrální dvorec Arthura Ashe poskytují svým hostům prvotřídní pohodlí, špičkový catering a exkluzivní výhled na kurt. I když jsou sedačky stále plastové, cena těchto VIP míst dosahuje závratných 100 000 dolarů. Prodeje apartmánů letos trhají rekordy - mnohé z nich byly vyprodány již v dubnu.
Prestižní sponzoři jako Maestro Dobel Tequila či Emirates Airline využívají této platformy k oslovení náročného publika. Značka tequily vloni pozvala Charlize Theron, což jí přineslo nejen publicitu, ale i nárůst prodejů. Letecká společnost Emirates zase ve svém apartmánu vytváří atmosféru první třídy svých letadel, včetně personálu a vybraných pokrmů.
Chris Robbins, zástupce pořadatele USTA, naznačuje, že pro mnohé VIP hosty je zážitek z luxusního apartmánu důležitější než samotný tenis. Někteří významní klienti se objeví jen na jeden večer, přičemž je zajímá spíše marketingový potenciál spojený s turnajem než samotné sportovní dění.
US Open tak potvrzuje rostoucí trend luxusních zážitků a korporátního pohostinství ve světě sportu, který lze pozorovat i ve fotbale, Formuli 1 či na olympijských hrách. Vstupenka je pouhým začátkem - nároční hosté očekávají mimořádnou péči a firmy dokáží tento prostor mistrně využít k vlastní propagaci.