Burger King inovuje svůj ikonický Whopper k 70. výročí značky
Populární fastfoodový řetězec Burger King představuje vylepšenou verzi svého legendárního Whopperu u příležitosti 70. výročí existence značky. Nová receptura, vytvořená na základě zpětné vazby zákazníků, přináší tři klíčové změny: šťavnatější maso, upravenou bulku a servírování při vyšší teplotě.
„Whopper byl vždy naší chloubou, ale to neznamená, že nebylo co zlepšovat,“ uvádí v tiskové zprávě Filip Vostrý, marketingový manažer Burger King pro Českou republiku. „Naslouchali jsme našim zákazníkům, a jejich preference se odrazily v nové receptuře.“
Vylepšení se týkají jak masové, tak rostlinné verze burgeru. Masová placka je nyní šťavnatější, ochucená pouze pepřem a solí, přičemž si zachovává charakteristickou chuť 100% hovězího grilovaného na otevřeném ohni. Žemle prošla úpravou pro nadýchanější texturu a lesklý vzhled díky glazování. Servírovací teplota se zvýšila na 55 až 60 °C, což přináší lepší chuťový zážitek.
Whopper, který se poprvé objevil v nabídce v roce 1957, se stal globálním fenoménem s více než 900 prodanými kusy každou minutu po celém světě. Sabrina Ferretti, viceprezidentka globálního marketingu Burger King, zdůrazňuje: „Tyto inovace jsou součástí našeho závazku neustále zvyšovat kvalitu našich produktů.“
Změny receptury jsou součástí dlouhodobé strategie Burger Kingu zaměřené na zlepšování kvality potravin, která začala v roce 2019. Cílem je eliminace umělých konzervantů, barviv a příchutí tam, kde je to možné.
Čeští zákazníci si mohou nový Whopper vychutnat již nyní ve všech tuzemských pobočkách Burger King. V průběhu října bude k dostání za zvýhodněnou cenu 99 korun.