Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Kadmium a olovo v čokoládách Lindt? Švýcarský výrobce má v USA víc problémů

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Celý článek
0

Tykačova skupina Sev.en GI koupila dvě ocelárny Celsa v Británii a Skandinávii

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Celý článek
0

BMW otvírá polygon u Sokolova

Německá automobilka BMW zahájila minulý týden u Sokolova provoz svého vůbec největšího zkušebního centra

BMW otvírá polygon u Sokolova
ilustrační foto | Archiv

Areál se nachází na někdejší výsypce Sokolovské uhelné, budoval se tři roky a vyšel na více než sedm miliard korun. Vývojové centrum s oficiálním názvem Future Mobility Development Center se rozkládá na ploše 600 hektarů a tvoří ho tratě o celkové délce 25 kilometrů.

Vedle šestikilometrového dálničního okruhu se skládá z několika sekcí, například modulů pro venkovské silnice a městský provoz pro testování systémů pro vysoce automatizovanou jízdu. Součástí polygonu jsou například mosty, úzké silnice, složité křižovatky se semafory, ale také figuríny dětí, cyklistů či zvířat, což umožňuje testovat bezpečnostní systémy aut. 

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit