Do práce nechodí, práci posílají přes Whatsapp, výpověď smskou. Jak změní trh práce Generace Z?

Nejsou spolehliví, zato kreativní. Dita Sudová, špičková headhunterka, odhaluje, jak se mění trh práce s příchodem generace Z. Řeší jejich kreativitu, pracovní podmínky, požadavky na flexibilitu a význam ESG. Co mohou zaměstnavatelé očekávat?

Nejsou spolehliví, zato kreativní. Dita Sudová, špičková headhunterka, odhaluje, jak se mění trh práce s příchodem generace Z. Řeší jejich kreativitu, pracovní podmínky, požadavky na flexibilitu a význam ESG. Co mohou zaměstnavatelé očekávat?

Celý článek
0

Ekonomka: Česko je stále montovnou, úspěšné firmy a inovátoři odcházejí. Green Deal je příležitost

Stát komplikuje podnikání v Česku, projekty jako gigafactory by měl umět podpořit i prosadit. Úspěšné domácí firmy v Česku nezůstávají, odchází do zahraničí, nejvyšší část příjmů lidí produkuje stále montovna, říká Jana Matesová, ekonomka a bývalá zástupkyně Česka při Světové bance.

Stát komplikuje podnikání v Česku, projekty jako gigafactory by měl umět podpořit i prosadit. Úspěšné domácí firmy v Česku nezůstávají, odchází do zahraničí, nejvyšší část příjmů lidí produkuje stále montovna, říká Jana Matesová, ekonomka a bývalá zástupkyně Česka při Světové bance.

Celý článek
0

Americký trh s nemovitostmi čeká propad, hrozí nová bankovní krize

Drahé půjčky a klesající poptávka po kancelářských budovách mohou za rostoucí počet nesplácených úvěrů. Rozsáhlé zadlužení může tvrdě zasáhnout i finanční sektor.

Drahé půjčky a klesající poptávka po kancelářských budovách mohou za rostoucí počet nesplácených úvěrů. Rozsáhlé zadlužení může tvrdě zasáhnout i finanční sektor.

Celý článek
0

BMW otvírá polygon u Sokolova

Německá automobilka BMW zahájila minulý týden u Sokolova provoz svého vůbec největšího zkušebního centra

BMW otvírá polygon u Sokolova
ilustrační foto | Archiv

Areál se nachází na někdejší výsypce Sokolovské uhelné, budoval se tři roky a vyšel na více než sedm miliard korun. Vývojové centrum s oficiálním názvem Future Mobility Development Center se rozkládá na ploše 600 hektarů a tvoří ho tratě o celkové délce 25 kilometrů.

Vedle šestikilometrového dálničního okruhu se skládá z několika sekcí, například modulů pro venkovské silnice a městský provoz pro testování systémů pro vysoce automatizovanou jízdu. Součástí polygonu jsou například mosty, úzké silnice, složité křižovatky se semafory, ale také figuríny dětí, cyklistů či zvířat, což umožňuje testovat bezpečnostní systémy aut. 

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit