Beyoncé x Moët Hennessy: Narodila se whiskey SirDavis
Světoznámá zpěvačka Beyoncé Knowles-Carter představila svůj nejnovější projekt – prémiovou whiskey SirDavis, vytvořenou ve spolupráci s luxusním nápojovým gigantem Moët Hennessy. Tato americká whiskey s japonskými vlivy vzdává hold zpěvaččinu pradědečkovi a má ambice zamíchat kartami na trhu s prémiovými lihovinami.
šéfredaktor
SirDavis nese jméno Davise Hoguea, pradědečka Beyoncé z otcovy strany, který byl farmářem a nelegálním výrobcem alkoholu na americkém jihu během prohibice. „Když jsem zjistila, že můj pradědeček byl výrobce nelegálního alkoholu, připadalo mi, že moje láska k whisky je předurčena,“ uvedla Beyoncé.
Na vývoji whiskey se podílel renomovaný Dr. Bill Lumsden, známý svou prací pro značky Glenmorangie a Ardbeg. SirDavis se pyšní neobvyklým složením – 51 procent žita a 49 procent sladu, což je podle Lumsdena jedna z nejvzácnějších směsí v oblasti americké whiskey. Chuťový profil kombinuje robustnost typickou pro americké žitné whiskey s elegancí inspirovanou japonskými a skotskými whisky.
Beyoncé se osobně podílela na návrhu lahve, která nese černý medailon s bronzovým koněm symbolizujícím sílu, respekt a zpěvaččiny texaské kořeny. Whiskey je míchána a plněna v Texasu.
foto: Julian Dakdouk / https://press.beyonce.com/
SirDavis bude k dispozici od září 2024 ve Velké Británii, USA, Paříži a Tokiu za doporučenou maloobchodní cenu v přepočtu dva tisíce korun. Bude k dostání ve vybraných obchodech a na některých mezinárodních letištích.
Bernard Arnault, předseda a generální ředitel LVMH, označil SirDavis za „důkaz neochvějného odhodlání k řemeslné práci, dědictví a inovacím“, které sdílejí LVMH a Beyoncé Knowles-Carter.