Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Anglický pub na český způsob

Investoři startují z Londýna síť českých hospod. Do pěti let jich chtějí mít deset nejen v Británii.

Anglický pub na český způsob
Česká restaurace Pivo v Londýně | pivohub.co.uk

Brexit a lockdown nejsou zrovna ideální kombinace pro expanzi na britském pivním trhu. Skupina českých investorů přesto plánuje na ostrovech prorazit s konceptem sítě českých designových hospod s nabídkou tuzemských regionálních pivovarů. První restaurace by v centrální londýnské čtvrti Clerkenwell pod názvem Pivo měla otevřít už v únoru.

„Tato doba má i svá pozitiva, existující hospody jsou zdecimované a možná 20 až 30 procent byznysu skončí. Pokud začneme v době lehce postcovidové, budeme mít menší konkurenci,“ je optimistou Martin Macourek, který léta zastupoval ve Velké Británii český byznys prostřednictvím agentury CzechTrade. Už tehdy poznal, že po produktech řemeslných pivovarů je v zemi enormní poptávka, čeští výrobci však nedisponují prostředky, jak na vysoce konkurenčním trhu prorazit.

S podporou českého velvyslanectví proto založil tradici setkání zástupců hospod, distributorů, velkoobchodníků, ale i pivních novinářů a blogerů Czech Beer Day, která nabízela příležitost ochutnat pivo méně známých tuzemských výrobců a postupně nalákala až stovky lidí.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit