VR Brýle

Zuckerbergova Meta chce koupit podíl ve výrobci brýlí Ray-Ban

Americká internetová společnost Meta Platforms jedná o nákupu pětiprocentního podílu ve firmě EssilorLuxottica, která je mimo jiné výrobcem brýlí značky Ray-Ban.

Americká internetová společnost Meta Platforms jedná o nákupu pětiprocentního podílu ve firmě EssilorLuxottica, která je mimo jiné výrobcem brýlí značky Ray-Ban.

Celý článek
0

Nevolnost, odcizení, ztráta kontaktu s realitou. Zábava s VR brýlemi má i odvrácenou tvář, varují vědci

Brýle pro rozšířenou a virtuální realitu (AR/VR) nabízejí ohromující zážitky. Díky technologii zpracování obrazu nás doslova vtahují do všemožných fantasy světů a dovolují upravovat kolektivní realitu všedního dne tak, že se z ní stává realita čistě individuální. Podle vědců ze Stanford University mohou být ale tyto virtuální prožitky do jisté míry nebezpečné, protože mění způsob, jak potom vnímáme reálný svět a ostatní lidi v něm.

Brýle pro rozšířenou a virtuální realitu (AR/VR) nabízejí ohromující zážitky. Díky technologii zpracování obrazu nás doslova vtahují do všemožných fantasy světů a dovolují upravovat kolektivní realitu všedního dne tak, že se z ní stává realita čistě individuální. Podle vědců ze Stanford University mohou být ale tyto virtuální prožitky do jisté míry nebezpečné, protože mění způsob, jak potom vnímáme reálný svět a ostatní lidi v něm.

Celý článek
0