nákladní automobily

Kamiony bez řidiče na dálnici. Inovace, nebo nebezpečný hazard?

Vývoj a testování autonomního řízení rychle postupuje i v segmentu nákladních aut. Snahy o zvýšení efektivity a snížení nákladů ale naráží na pochybnosti o bezpečnosti.

Vývoj a testování autonomního řízení rychle postupuje i v segmentu nákladních aut. Snahy o zvýšení efektivity a snížení nákladů ale naráží na pochybnosti o bezpečnosti.

Celý článek
0

Tatra dodá armádě až 872 nákladních aut. Obrana proto chystá miliardovou rámcovou smlouvu

Vozy T-815 mají nahradit zastaralou techniku, jejíž stáří často dosahuje až 40 let. Prvních několik desítek automobilů by armáda mohla dostat v příštím roce.

Vozy T-815 mají nahradit zastaralou techniku, jejíž stáří často dosahuje až 40 let. Prvních několik desítek automobilů by armáda mohla dostat v příštím roce.

Celý článek
0

Ještě větší podfuk než Enron? Šéf automobilky Nikola podváděl investory i regulátory jako vzteklý

Zapomeňte na výstřednosti Elona Muska. Jeho kolega z elektromobilní branže Trevor Milton je ještě daleko horší – a také mu hrozí dvacet let vězení. V kauze, která svou drzostí překonává i „legendární“ Enron.

Zapomeňte na výstřednosti Elona Muska. Jeho kolega z elektromobilní branže Trevor Milton je ještě daleko horší – a také mu hrozí dvacet let vězení. V kauze, která svou drzostí překonává i „legendární“ Enron.

Celý článek
0

Tatrováci Strnad s Materou ovládli významné chorvatské strojírny

Majitelé kopřivnické automobilky Tatra Trucks, čeští průmyslníci René Matera a Jaroslav Strnad, ovládli obří chorvatskou strojírenskou skupinu Đuro Đaković Group (DDG).

Majitelé kopřivnické automobilky Tatra Trucks, čeští průmyslníci René Matera a Jaroslav Strnad, ovládli obří chorvatskou strojírenskou skupinu Đuro Đaković Group (DDG).

Celý článek
0

Iveco se spojilo s americkým startupem. Budou vyrábět kamiony na elektřinu i vodík

V německém Ulmu vznikl společný projekt dvou automobilek, amerického startupu Nikola a tradičního italského výrobce autobusů a kamionů Iveco. Začnou vyrábět náklaďáky, které budou jezdit na baterie, od roku 2023 i na vodík.

V německém Ulmu vznikl společný projekt dvou automobilek, amerického startupu Nikola a tradičního italského výrobce autobusů a kamionů Iveco. Začnou vyrábět náklaďáky, které budou jezdit na baterie, od roku 2023 i na vodík.

Celý článek
0

Místo nafty elektřina. Daimler láká na elektronáklaďák

Model eActros má podle koncernu Daimler zásadně změnit svět kamionové dopravy. Náklady na provoz nabíjecích náklaďáků se v roce 2025 mají vyrovnat s naftovými variantami.

Model eActros má podle koncernu Daimler zásadně změnit svět kamionové dopravy. Náklady na provoz nabíjecích náklaďáků se v roce 2025 mají vyrovnat s naftovými variantami.

Celý článek
0