e-shopy

Temu ničí český trh, neručí za zdravotní nezávadnost ani kvalitu, stát to musí řešit, tvrdí Skopal

Čínské online tržiště Temu jako hrozba pro kyberbezpečnost i e-shopy v Česku? „Normální člověk ani nepozná, že nenakupuje v Česku, přitom na výrobcích není český návod ani doklad, že je zboží zdravotně nezávadné,“ říká Ruslan Skopal, který založil společnost Trenýrkárna.cz a v e-commerce se pohybuje víc než 15 let.

Čínské online tržiště Temu jako hrozba pro kyberbezpečnost i e-shopy v Česku? „Normální člověk ani nepozná, že nenakupuje v Česku, přitom na výrobcích není český návod ani doklad, že je zboží zdravotně nezávadné,“ říká Ruslan Skopal, který založil společnost Trenýrkárna.cz a v e-commerce se pohybuje víc než 15 let.

Celý článek
0

Otrokář, špion a zloděj. Pověst čínské aplikace Temu je stále horší

Žádný on-line obchod nemá ve Spojených státech tolik nových zákazníků. A žádný nemá na krku tolik stížností a vážných hromadných žalob jako dceřiná firma čínského gigantu Pinduoduo.

Žádný on-line obchod nemá ve Spojených státech tolik nových zákazníků. A žádný nemá na krku tolik stížností a vážných hromadných žalob jako dceřiná firma čínského gigantu Pinduoduo.

Celý článek
0

Proč vás online tržiště Temu agresivně spamuje reklamou a nevadí mu, že mladí tam nenakupují

Populární nákupní aplikace Temu je světovým fenoménem. Mladí lidé se ale vysmívají nízké kvalitě produktů a raději se k nákupům inspirují u influencerů, Marketing čínského tržiště přesto v agresivitě nepolevuje. Ve skutečnosti totiž cílí nikoli na generaci Z (narození 1997 až 2012) či Y (1981 až 96), ale spíše na ty dříve narozené.

Populární nákupní aplikace Temu je světovým fenoménem. Mladí lidé se ale vysmívají nízké kvalitě produktů a raději se k nákupům inspirují u influencerů, Marketing čínského tržiště přesto v agresivitě nepolevuje. Ve skutečnosti totiž cílí nikoli na generaci Z (narození 1997 až 2012) či Y (1981 až 96), ale spíše na ty dříve narozené.

Celý článek
0

Nakupujete na Temu? A umíte to správně vyslovit? Zmateným zákazníkům poradil až Super Bowl

Tři reklamní sloty nakoupila ve finále americké fotbalové ligy Super Bowlu jedna z aktuálně nejrychleji rostoucích značek na světě.

Tři reklamní sloty nakoupila ve finále americké fotbalové ligy Super Bowlu jedna z aktuálně nejrychleji rostoucích značek na světě.

Celý článek
0

Alze výrazně klesl zisk – z 2,5 miliardy na 654 milionů korun

Největší český internetový obchod Alza v roce 2022 vykázal čistý zisk 654 milionů korun. Byl to výrazný pokles proti roku 2021, kdy zisk společnosti činil rekordních 2,5 miliardy korun. Čistý obrat se meziročně snížil ze 45,9 miliardy na 42,3 miliardy korun.

Největší český internetový obchod Alza v roce 2022 vykázal čistý zisk 654 milionů korun. Byl to výrazný pokles proti roku 2021, kdy zisk společnosti činil rekordních 2,5 miliardy korun. Čistý obrat se meziročně snížil ze 45,9 miliardy na 42,3 miliardy korun.

Celý článek
0

Další hráč v online nákupech. Do Česka vstoupí turecké tržiště Trendyol

Na český trh v prvním čtvrtletí letošního roku vstoupí turecké online tržiště Trendyol. Kromě Česka začne společnost, která nabízí zejména oblečení, působit také v Rumunsku, Řecku a Maďarsku. Loni v Česku online tržiště spustila polská firma Allegro nebo německý Kaufland.

Na český trh v prvním čtvrtletí letošního roku vstoupí turecké online tržiště Trendyol. Kromě Česka začne společnost, která nabízí zejména oblečení, působit také v Rumunsku, Řecku a Maďarsku. Loni v Česku online tržiště spustila polská firma Allegro nebo německý Kaufland.

Celý článek
0