Zdravotnictví v propasti. „Už dochází čas. Chce to privátní pojištění a zavřít část nemocnic,“ říká respektovaný lékař

Dražší přístroje, sofistikovanější vyšetření a zvyšující se personální náklady. To vše povede k dalšímu tlaku na zdravotní systém, který už ale dnes mele z posledního. Podle respektovaného neurochirurga Davida Netuky je nutné, aby už politici konečně dospěli k zásadnímu řešení. „A to co nejdříve,“ zdůrazňuje lékař.

Dražší přístroje, sofistikovanější vyšetření a zvyšující se personální náklady. To vše povede k dalšímu tlaku na zdravotní systém, který už ale dnes mele z posledního. Podle respektovaného neurochirurga Davida Netuky je nutné, aby už politici konečně dospěli k zásadnímu řešení. „A to co nejdříve,“ zdůrazňuje lékař.

Celý článek
0

Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Že sociální sítě ovládá progresivní levice? Nesmysl, velká část influencerů je pravicová

Většina mladých lidí nečerpá informace z tradičních médií, nýbrž od influencerů na sociálních sítích. Značnou pozornost přitom získávají konzervativně zaměření influenceři. Vyplývá to z aktuálního výzkumu, podle nějž tak byla vyvrácena domněnka, že sociální sítě nadržují progresivistům.

Většina mladých lidí nečerpá informace z tradičních médií, nýbrž od influencerů na sociálních sítích. Značnou pozornost přitom získávají konzervativně zaměření influenceři. Vyplývá to z aktuálního výzkumu, podle nějž tak byla vyvrácena domněnka, že sociální sítě nadržují progresivistům.

Celý článek
0

Webový mejdan skončil

E-commerce zažívá postcovidovou kocovinu. Zázračné růsty tržeb jsou pryč a firmy s nízkou ziskovostí bojují o život

Webový mejdan skončil
Slovenský Dedoles podnikatele Jaroslava Chrapka doplatil na nezvládnutou expanzi a urychleně hledá strategického partnera. Nabízí údajně i majoritní podíl. | Profimedia.cz

Když se před měsícem rozkřiklo, že slovenský oděvní obchodník Dedoles má finanční problémy, mnozí pouze mávli rukou. Nákladově přepálený projekt zkrátka jen neustál vlastní překotný růst. Nebyl by první ani poslední. Vzpomeňte třeba na český Zoot.

Vždyť firma, která v Česku upoutala zejména poněkud otravnými televizními spoty s tančícími křečky, se během dvou let změnila z garážového podniku s osmdesáti lidmi na firmu s aktivitami v několika zemích, zhruba 500 zaměstnanci, tržbami v přepočtu přes 1,3 mi­liardy korun a také hustou sítí vlastních obchodů. Jen v Česku má Dedoles patnáct kamenných poboček.

Teď to ale vypadá, že projekt mladého slovenského podnikatele Jaroslava Chrapka bude spíše jen první velkou a viditelnou obětí vlny, která se postupně přelije celým českým a česko-slovenským e-commerce rybníkem.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit