Rána pro Zuckerberga. Metě hrozí kvůli reklamám obří pokuta

Sociální sítě Facebook, Instagram a Threads daly svým uživatelům na výběr. Buď povolíte personalizované reklamy, nebo zaplatíte měsíční poplatek a budete mít od reklam klid. Podle Evropské komise je to ale nepřijatelné a společnosti Meta hrozí pokutou.

Sociální sítě Facebook, Instagram a Threads daly svým uživatelům na výběr. Buď povolíte personalizované reklamy, nebo zaplatíte měsíční poplatek a budete mít od reklam klid. Podle Evropské komise je to ale nepřijatelné a společnosti Meta hrozí pokutou.

Celý článek
0

Komentář: Potvrzení i na špejli od jitrnice. EU se zřejmě rozhodla firmy regulacemi zlikvidovat

Různých ukazatelů a hodnocení budou vyžadovány od firem stovky a většina z nich to sama nezvládne. Poradenské firmy se již těší na byznys, který firmy připraví o obrovské sumy použitelné nejen na mzdy, ale především na inovace a zvyšování konkurenceschopnosti.

Různých ukazatelů a hodnocení budou vyžadovány od firem stovky a většina z nich to sama nezvládne. Poradenské firmy se již těší na byznys, který firmy připraví o obrovské sumy použitelné nejen na mzdy, ale především na inovace a zvyšování konkurenceschopnosti.

Celý článek
0

Čeští vědci vyvíjí speciální mikroskopy, které by mohly pomoci porazit rakovinu

Světelné mikroskopy brněnské společnosti Telight umožňují zkoumat i živé organismy. „Můžeme tak dobře studovat, jaký vliv mají rakovinné organismy na ostatní buňky, jak se pohybují nebo jak svou hmotu při pohybu přelévají,“ vysvětluje ředitel firmy Petr Jaroš.

Světelné mikroskopy brněnské společnosti Telight umožňují zkoumat i živé organismy. „Můžeme tak dobře studovat, jaký vliv mají rakovinné organismy na ostatní buňky, jak se pohybují nebo jak svou hmotu při pohybu přelévají,“ vysvětluje ředitel firmy Petr Jaroš.

Celý článek
0

Vyzkoušeli jsme Hyundai IONIQ 6. Zaslouží si označení „porsche pro chudé“?

Hyundai se daří uvádět na trh výrazná auta a zvlášť to platí o jeho elektroautech. Otestovali jsme Hyundai IONIQ 6

Vyzkoušeli jsme Hyundai IONIQ 6. Zaslouží si označení „porsche pro chudé“?
Hyundai IONIQ 6 Power 4×4 (2023) | foto Pavel Srp

Hyundai je posledních pár let opravdu „vidět“. A to nejen díky tomu, že představuje spoustu nových modelů, ale i proto, jak jeho modely vypadají. Začalo to vlastně současnou generací Tucsonu a pokračuje to dál. Nejen na spalovacích autech, ale i na elektromobilech. Typickým příkladem je i testované Hyun­dai IONIQ 6.

Možná už jste to o něm taky slyšeli. O Hyundai IONIQ 6 se občas mluví jako o „Porsche pro chudé“. Může za to hlavně tvar jeho karoserie, jenž některými svými designovými prvky s velkou dávkou fantazie připomíná stuttgartské modely. Minimálně se na jeho křídlo pod zadním oknem taky dá postavit kafe…

Zepředu je auto ale vlastně docela obyčejné, nerozehrává se tu žádná světelná show jako u zmiňovaného Tucsonu či následujících modelů, jako jsou například Staria nebo Kona se světelnou linkou mezi světlomety. IONIQ 6 má jen dva světlomety s „čtverečkovým“ denním svícením a dvojicí LED projektorů v každém světlometu. Zajímavé jsou aktivní nádechy v nárazníku, které se po deaktivaci a zaparkování auta zavírají.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit