Vychází letní číslo magazínu Hrot: s příběhem Lasvitu i tropickými ráji, v nichž vás pohostí Češi

Hledáte inspiraci na léto, které bude nejen prozářené sluncem, ale také naplněné neutuchajícím objevováním či obohacujícími příběhy? Pak si nenechte ujít druhé číslo stylového magazínu Hrot!

Vychází letní číslo magazínu Hrot: s příběhem Lasvitu i tropickými ráji, v nichž vás pohostí Češi
Titulní stránka letního čísla magazínu Hrot | foto Hrot

Lucie a Leon Jakimičovi stvořili první český globální lovebrand. Jejich Lasvit dává světu světlo a oni dva jsou po zásluze hlavními hvězdami druhého čísla tištěného magazínu Hrot, který vychází už teď ve středu 26. června. Jak o značce přemýšlejí a kam ji chtějí dále posunout? Přečtěte si exkluzivní rozhovor.

Navíc je tady léto a s ním sezóna cestování, voňavých dálek a příjemného odpočinku. Co se proto začíst do vyprávění o Češkách a Češích, kteří tvoří své soukromé vesmíry v tropických rájích, nebo se hlouběji zamyslet nad celosvětovým turistickým průmyslem?

Hrot je prémiový měsíčník pro novou generaci českých podnikatelů, který se zaostřuje na trendy ze světa byznysu, networkingu a kreativity. Nabízí exkluzivní rozhovory s úspěšnými osobnostmi, inspirativní příběhy a praktické rady, jak dosáhnout svých cílů. Roční předplatné získáte zde.

V novém čísle najdete:

  • Rozhovor z obálky: Leon a Lucie Jakimičovi jsou manželský pár, který ze sklárny Lasvit vytvořil první český lovebrand a prémiovou globální značku
  • Byznys v ráji: Na návštěvě u Čechů, kteří změnili život, usadili se na druhém konci světa a těší se na hosty svých unikátních turistických resortů
  • Esej: Dan Deyl píše o vzestupech a pádech globálního turismu i o tom, že je celé odvětví v nejlepší kondici za poslední půlku dekády
  • Startupy & cestování: Jak unikátní česká platforma Worldee propojuje turisty s komunitou místních průvodců a o tvůrcích aplikace Placehunter, která mapuje top výletní místa ve střední Evropě
  • Smělý cíl, jak žít déle: Odmítla nabídku Applu stát se jeho designérkou. Eva Kuttichová vyslyšela větší výzvu. V pětadvaceti spoluzaložila startup, který má prodloužit lidem život ve zdraví o deset let
  • Horečku jménem Vary: Tvůrci vizuální identity karlovarského filmového festivalu Aleš Najbrt a Jonatan Kuna v rozhovoru líčí, jak náročné je skoro třicet let rok co rok přicházet s něčím novým. Nový Hrot přináší také velkou fotostory s nejlepšími momenty z nedávných ročníků podle dvorního fotografa festivalu Michala Čížka
  • Komentáře: Pohled renomovaného ekonoma Miroslava Zámečníka na ruské snahy nevzdat to v Evropě se zemním plynem či připomínku toho, jaké triky na nás vymýšlí Airbnb
  • City Heroes: Po stopách pražských restaurací a podniků, které voní dálkami a exotikou
  • Styl & design: Pavlína Miklasová o značce plavek Plove. Dále si můžete přečíst, kdo navrhl jedinečnou chatu u Vltavy, a pobýt s námi na návštěvě v prvním českém arthubu

A mnoho dalšího!

Hrot vychází na papíře šetrném k životnímu prostředí a je ideálním magazínem pro ambiciózní lidi, kteří chtějí dosáhnout svých cílů. Pro kreativní duše, které hledají inspiraci. Pro milovníky luxusu a krásných věcí. A hlavně pro všechny, kteří chtějí žít naplno a užívat si život.

Hrot – Vaše cesta na vrchol!

Roční předplatné získáte zde.