Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Kadmium a olovo v čokoládách Lindt? Švýcarský výrobce má v USA víc problémů

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Celý článek
0

Tykačova skupina Sev.en GI koupila dvě ocelárny Celsa v Británii a Skandinávii

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Celý článek
0

Vítr v obchoďáku

Postcovidový syndrom trápí obchodníky a nákupní centra. Některé retailové značky jsou na odchodu z Česka, jiné přeskupují síly. Ne vždy jen kvůli covidu

Vítr v obchoďáku
ilustrační foto | Tomáš Turek

Přesně dvacet let v Česku budují obchodní řetězec se sportovním zbožím A3 Sport. Nenápadní manželé Škopkovi z Plzně patří mezi průkopníky kamenného retailu v Česku, zároveň jde o byznysmeny, kteří nikdy netoužili spojovat značku se svým jménem. Mediálně se vždy drželi stranou, ačkoli Vladislavu Škopkovou zařazuje Forbes pravidelně mezi stovku nejvlivnějších žen v Česku. Avšak bez fotografie i jakékoli osobní výpovědi.

Manželé svůj rodinný byznys budovali tiše a bez marketingového humbuku. A dotáhli to mezi největší hráče na trhu. Dnes má A3 Sport v Česku a na Slovensku kolem sedmdesáti prodejen, zboží dodává také do Německa a celkový obrat v roce 2018 atakoval dvě miliardy. Novější čísla z veřejných zdrojů vyčíst nelze.

Zaměřují se na středně velké prodejny do 500 metrů čtverečních a stojí zejména na sortimentu populárních značek Nike, Adidas a Puma pro fotbal, běh či tenis.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit