Hrot24.cz
Sbohem. Electro World se loučí, české prodejny přebírá Datart

Shutterstock.com

Sbohem. Electro World se loučí, české prodejny přebírá Datart

Obchodní síť Electro World se ozvala svým zákazníkům, aby se rozloučila. Na e-shopu již nelze vytvořit novou objednávku ani rezervovat zboží na prodejně.

Vladimír Barák

Síť prodejen s elektronikou a známý e-shop Electro World dokončuje dříve oznámené sloučení s obchody Datart. Od září značka zcela zmizí, a od středy 28. srpna již není možné vytvářet nové objednávky ani rezervovat zboží. Webové stránky budou nově odkazovat přímo na síť Datartu.

„K dnešnímu dni (28. srpna 2024) již není možné vytvořit objednávku ani rezervovat zboží na prodejnách a e-shopu. Všechny informace k Vašim objednávkám, dokladům a dalším možnostem najdete na našem webu,“ rozeslal obchod e-mail svým zákazníkům.

Na stránkách Electro Worldu je také uvedeno, že veškeré závazky, včetně záruk na dosud zakoupené přístroje, přebírá Datart. V této síti bude možné uplatnit i dříve zakoupené poukázky nebo se poradit ohledně používání produktů. Původní přihlašovací údaje k e-shopu Electro Worldu budou nově sloužit k přihlášení na e-shopu Datartu.

„Děkujeme za Vaši přízeň,“ loučí se Electro World a připomíná, že prodejny budou naposledy otevřeny v sobotu 31. srpna, a to pouze do 18 hodin. Poté se definitivně zavřou a následně otevřou jako prodejny Datartu.

Po sloučení bude Datart s přehledem největší sítí prodejen s elektronikou v Česku, s více než 150 pobočkami. Společnost HP Tronic, provozovatel Datartu a značky Eta, již dříve uvedla, že transakce má za cíl zlepšit konkurenceschopnost vůči stále silnějšímu segmentu online tržišť, jako je například Allegro. Hustá síť poboček spolu s vyškoleným a ocbotným personálem má být klíčovou konkurenční výhodou oproti zahraniční konkurenci.

Spojení HP Tronic a NAY (provozovatele Electro Worldu) povolily český Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) i slovenský Protimonopolný úrad (PMÚ).

„Spojení HP Tronic a NAY je logickou odpovědí na dynamické změny na trhu,“ uvedl již dříve František Mikoška, obchodně-marketingový ředitel Datartu. Firma se již dříve rozloučila i s e-shopem Kasa.cz. I zde se o zákazníky postaral Datart.

Celkový rebranding všech prodejen probíhá postupně, aby změny co nejméně narušily zákaznický zážitek.