Hrotcast: Česko chce vypínat uhlí, aniž by mělo náhradu. Budeme elektrárny dotovat?

Budou se zase zvyšovat daně? Měli by bohatí platit více? A proč se plánuje odstavení uhelných elektráren, když Česko nemá jak elektřinu z nich nahradit jinak než dovozem? Nebo má smysl ztrátové elektrárny dotovat? To vše řeší v aktuálním Hrotcastu Pavel Štrunc a Markéta Malá.

Budou se zase zvyšovat daně? Měli by bohatí platit více? A proč se plánuje odstavení uhelných elektráren, když Česko nemá jak elektřinu z nich nahradit jinak než dovozem? Nebo má smysl ztrátové elektrárny dotovat? To vše řeší v aktuálním Hrotcastu Pavel Štrunc a Markéta Malá.

Celý článek
0

Cla na čínská auta podporují Francouzi, Italové i Poláci. Měla by projít

Zavedení dovozních cel na čínské elektromobily se značně přiblížilo. Zástupci Francie, Itálie, Polska a Řecka už deklarovali, že jsou pro omezení čínské produkce.

Zavedení dovozních cel na čínské elektromobily se značně přiblížilo. Zástupci Francie, Itálie, Polska a Řecka už deklarovali, že jsou pro omezení čínské produkce.

Celý článek
0

Na ten nápad přišli dva kluci ve sklepním žižkovském kanclu. Dnes zaměstnává tisíce lidí

„Chceme, aby každý měl možnost vyzkoušet si obchodování, i když nemá kapitál. Před pár lety to byl i náš případ,“ říká Otakar Šuffner z firmy FTMO.

„Chceme, aby každý měl možnost vyzkoušet si obchodování, i když nemá kapitál. Před pár lety to byl i náš případ,“ říká Otakar Šuffner z firmy FTMO.

Celý článek
0

Roblox a Shopify spojují síly: Nákupy přímo ve hře se stávají realitou

Oblíbená herní platforma Roblox oznámila partnerství s e-commerce gigantem Shopify, které slibuje revoluci v online nakupování pro mladou generaci hráčů.

Roblox a Shopify spojují síly: Nákupy přímo ve hře se stávají realitou
Roblox a Shopify spojují síly: Nákupy přímo ve hře se stávají realitou | se souhlasem Shopify.com
Klíčové body spolupráce:
- Shopify je prvním obchodním integračním partnerem Robloxu
- Pilotní projekt umožní prodej fyzických předmětů přímo v herním prostředí
- Plné spuštění je plánováno na začátek roku 2025

Díky tomuto partnerství budou tvůrci, vývojáři a značky, které využívají platformu Shopify, moci prodávat fyzické produkty přímo ve hrách na Robloxu. Hráči tak budou moci nakupovat oblečení, doplňky a sběratelské předměty, aniž by opustili hru.

Harley Finkelstein, prezident Shopify, vystoupil v propagačním videu jako digitální avatar, aby zdůraznil význam této spolupráce.

prezident Shopify ve hře Roblox

Roblox, který denně používá téměř 80 milionů aktivních uživatelů, převážně z generace Z, představuje obrovskou příležitost pro obchodníky. Tento krok následuje rostoucí trend propojení obchodu s imerzivními zážitky, podobně jako to nedávno předvedly značky E.l.f. Beauty a Warner Bros.

Pro Shopify přichází tato spolupráce v období růstu. Ve druhém čtvrtletí roku 2024 společnost vykázala 21% meziroční nárůst tržeb na 45,7 miliardy Kč, přičemž celkový objem zboží dosáhl 1,54 bilionu Kč.

Partnerství je součástí širší strategie Shopify expandovat na další digitální platformy. Nedávno společnost rozšířila své partnerství s YouTube a oznámila spolupráci s řetězcem Target.