Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Plzeňská Škoda utržila patnáct miliard

Výrobce kolejových vozidel a dalších technologií pro hromadnou dopravu Škoda Transportation se pořádně rozjíždí

Plzeňská Škoda utržila patnáct miliard
ilustrační foto | Profimedia.cz

Firma, která od roku 2017 patří skupině PPF, loni zvýšila tržby o čtyřicet procent, a zisk EBITDA dokonce o 178 procent. Loni utržila 15,5 miliardy korun a EBITDA se přehoupla přes jednu miliardu korun.

Před pěti lety koupila výrobce z Plzně v problémech od majitelů kolem Tomáše Krska skupina PPF Petra Kellnera. Zaplatila údajně 8,3 miliardy korun.

Od té doby PPF buduje mezinárodní skupinu Škoda Group, kam kromě Škody Transportation spadá ještě třeba turecký výrobce autobusů Temsa, nasadila tam mezinárodní management v čele s Francouzem Didierem Pflegerem a údajně chystá další akvizice například v Německu. Celkem skupina zaměstnává v Česku, ve Finsku a Turecku přes osm tisíc lidí.