Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Kadmium a olovo v čokoládách Lindt? Švýcarský výrobce má v USA víc problémů

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Celý článek
0

Tykačova skupina Sev.en GI koupila dvě ocelárny Celsa v Británii a Skandinávii

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Celý článek
0

Ošklivé holky neexistují, říká šéfka Dermacolu

Nekoncepčnost a nepřipravenost naší vlády nemohou odnášet naše děti, říká šéfka Dermacolu Věra Komárová.

Ošklivé holky neexistují, říká šéfka Dermacolu
Věra Komárová | Tomáš Novák týdeník HROT

Věra Komárová chce měnit svět pomocí rtěnek. Působí při tom tak přesvědčivě, že i já jsem po letech jednu vyzkoušela. To je ale jen jeden její rozměr. Přestože tvrdí, že krása je důležitější než chytrost, pro ni samotnou to neplatí. Jinak by těžko z postu šéfky strategie dokázala z Dermacolu udělat něco víc než jen milou retro značku. A těžko by zorganizovala petici proti zavření škol, kterou podepsalo šest tisíc lidí, včetně významných osobností z medicíny a byznysu. 

Novou tváří Dermacolu se stala horolezkyně Klára Kolouchová. Proč ona?

Klára byla spojena s Dermacolem dříve, než jsem ji oslovila. Víte, že na K2 lezla s make-upem? Viděla jsem její přednášku, ona šla na ten kopec třikrát, než se tam vyškrábala. Ví, co obnáší zklamání, má v sobě sílu znovu a znovu se zvednout. Dneska je všechno tak trochu fejk a ona je skutečná. 

Takže klasickou modelku už nechcete?

Pokud jsme modelky použili, nikdy to nebylo na dlouho. Od začátku byla naše síla v tom, že jsme Dermacol spojovali s tvářemi, kterým se dá věřit. Na krém pro zralé krásné padesátnice jsme používali opravdu krásné pětapadesátky, na krém pro čtyřicítky ženy nad 40. Některé krásné „modelky“ byly hvězdami rok a pak zmizely a stejně dopadly naše výrobky. Vážně. My nepotřebujeme superstar, potřebujeme nosiče, Dermacol je sám o sobě silná značka. Top of mind Dermacol make-upů (první značka dané kategorie, která se dotázanému vybaví – pozn. red.) je 28 procent, to si tady mohou přát všechny značky světa. Naše motto je: S láskou ke kráse měníme svět. Tím, že nosíme rtěnky, make-up, vypadáme pěstěně, upraveně, sebevědomě a jako krásné ženy ho opravdu trochu měníme.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit