Pád z útesu. Největší investiční banky světa se stahují z Číny, protože prodělávají

Dělat v Číně byznys a vydělávat tam peníze jsou dvě odlišné věci, přičemž prvně jmenovaná je podstatně snadnější než ta druhá. Západní kapitál to teď znovu poznává 

Dělat v Číně byznys a vydělávat tam peníze jsou dvě odlišné věci, přičemž prvně jmenovaná je podstatně snadnější než ta druhá. Západní kapitál to teď znovu poznává 

Celý článek
0

Glosa: Zlaté Bulharsko aneb Cestujte, dokud to jde

Hlavní analytik Hrotu Mirek Zámečník vzpomíná, jak Češi „dovolenkovali“ dříve a kolik je to ve srovnání s dneškem stálo

Hlavní analytik Hrotu Mirek Zámečník vzpomíná, jak Češi „dovolenkovali“ dříve a kolik je to ve srovnání s dneškem stálo

Celý článek
0

Situace už je neúnosná. Známý slum v indické Bombaji čeká rozsáhlá přestavba

Indický slum Dharaví, známý z oscarového filmu Milionář z chatrče, projde radikální proměnou. Na přestavbu jednoho z nejhustěji obydlených míst na světě by měl dohlížet miliardář Gautama Adani, který dokonce v roce 2022 na krátko sesadil Jeffa Bezose z druhé příčky žebříčku nejbohatších lidí světa.

Indický slum Dharaví, známý z oscarového filmu Milionář z chatrče, projde radikální proměnou. Na přestavbu jednoho z nejhustěji obydlených míst na světě by měl dohlížet miliardář Gautama Adani, který dokonce v roce 2022 na krátko sesadil Jeffa Bezose z druhé příčky žebříčku nejbohatších lidí světa.

Celý článek
0

Ošklivé holky neexistují, říká šéfka Dermacolu

Nekoncepčnost a nepřipravenost naší vlády nemohou odnášet naše děti, říká šéfka Dermacolu Věra Komárová.

Ošklivé holky neexistují, říká šéfka Dermacolu
Věra Komárová | Tomáš Novák týdeník HROT

Věra Komárová chce měnit svět pomocí rtěnek. Působí při tom tak přesvědčivě, že i já jsem po letech jednu vyzkoušela. To je ale jen jeden její rozměr. Přestože tvrdí, že krása je důležitější než chytrost, pro ni samotnou to neplatí. Jinak by těžko z postu šéfky strategie dokázala z Dermacolu udělat něco víc než jen milou retro značku. A těžko by zorganizovala petici proti zavření škol, kterou podepsalo šest tisíc lidí, včetně významných osobností z medicíny a byznysu. 

Novou tváří Dermacolu se stala horolezkyně Klára Kolouchová. Proč ona?

Klára byla spojena s Dermacolem dříve, než jsem ji oslovila. Víte, že na K2 lezla s make-upem? Viděla jsem její přednášku, ona šla na ten kopec třikrát, než se tam vyškrábala. Ví, co obnáší zklamání, má v sobě sílu znovu a znovu se zvednout. Dneska je všechno tak trochu fejk a ona je skutečná. 

Takže klasickou modelku už nechcete?

Pokud jsme modelky použili, nikdy to nebylo na dlouho. Od začátku byla naše síla v tom, že jsme Dermacol spojovali s tvářemi, kterým se dá věřit. Na krém pro zralé krásné padesátnice jsme používali opravdu krásné pětapadesátky, na krém pro čtyřicítky ženy nad 40. Některé krásné „modelky“ byly hvězdami rok a pak zmizely a stejně dopadly naše výrobky. Vážně. My nepotřebujeme superstar, potřebujeme nosiče, Dermacol je sám o sobě silná značka. Top of mind Dermacol make-upů (první značka dané kategorie, která se dotázanému vybaví – pozn. red.) je 28 procent, to si tady mohou přát všechny značky světa. Naše motto je: S láskou ke kráse měníme svět. Tím, že nosíme rtěnky, make-up, vypadáme pěstěně, upraveně, sebevědomě a jako krásné ženy ho opravdu trochu měníme.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit