Slabé portfolio pro Síkelu? Unii jdeme na ruku – a dopadne to takhle

Premiér Petr Fiala si pro Česko vysnil silného eurokomisaře. Portfolio obchodu ale nakonec dostal slovenský diplomat. A jak to bude s českým jádrem, když se klíčovou unijní postavou pro veřejnou podporu stává španělská socialistka a odpůrkyně jaderné energetiky?

Premiér Petr Fiala si pro Česko vysnil silného eurokomisaře. Portfolio obchodu ale nakonec dostal slovenský diplomat. A jak to bude s českým jádrem, když se klíčovou unijní postavou pro veřejnou podporu stává španělská socialistka a odpůrkyně jaderné energetiky?

Celý článek
0

Zákaz frakování. Faktor, který může rozhodnout o novém šéfovi Bílého domu

Donald Trump obviňuje Kamalu Harrisovou, že chce v Americe zavést plošný zákaz frakování. Kandidátka na prezidentku tvrdí, že změnila názor a ukončení těžby ropy a plynu z břidlic už nepožaduje.

Donald Trump obviňuje Kamalu Harrisovou, že chce v Americe zavést plošný zákaz frakování. Kandidátka na prezidentku tvrdí, že změnila názor a ukončení těžby ropy a plynu z břidlic už nepožaduje.

Celý článek
0

FinFocus: Snad nejde o plnění genderových kvót. Komisařku pro startupy nepotřebujeme, je ale dobře, že to EU řeší

Ve speciálním dílu rubriky FinFocus se ptáme venture kapitálových investorů na jejich názor, zda něčemu pomůže nová funkce eurokomisaře pro startupy.

Ve speciálním dílu rubriky FinFocus se ptáme venture kapitálových investorů na jejich názor, zda něčemu pomůže nová funkce eurokomisaře pro startupy.

Celý článek
0

„Možná je to Maybelline“ - kosmetická značka oživuje legendární slogan z 90. let

Kosmetická značka Maybelline New York se vrací ke svým kořenům a obnovuje svůj ikonický slogan „Možná je to Maybelline“ v moderní podobě. Tato změna byla oznámena 3. září 2024 jako součást nové marketingové kamp

„Možná je to Maybelline“ - kosmetická značka oživuje legendární slogan z 90. let
„Možná je to Maybelline“ | www.shutterstock.com

Slogan, který se poprvé objevil v reklamě na řasenku Finish Matte v roce 1991, se stal neodmyslitelnou součástí značky více než 30 let. Podle Trishy Ayyagari, globální prezidentky Maybelline New York, dosáhl slogan vysoké zapamatovatelnosti, konkrétně 84 % mezi spotřebiteli.

Nová kampaň přináší osvěženou verzi sloganu, která má zachytit dynamiku New Yorku a základní hodnoty značky: sebevědomí, autentičnost a posílení. V kampani vystupují slavné tváře, jako jsou Gigi Hadid, Storm Reid, Peggy Gou a nově i Shay Mitchell.

Obnovený slogan byl vytvořen ve spolupráci s agenturou pro zvukový branding Sixième Son a kreativní agenturou Gotham. Michael Boumendil, prezident Sixième Son, vysvětlil, že cílem bylo vytvořit melodii, která vyjadřuje energii New Yorku a zároveň vzdává hold původnímu sloganu z 90. let.

Laurie Donlon, generální ředitelka agentury Gotham, zdůraznila, že nová kampaň se soustředí na hodnoty moderní krásy, autentického New Yorku, kultury a hudby. Vizuální stránka kampaně zachycuje kulturně rozmanitý a kreativní duch New Yorku.

Maybelline plánuje využít obnovený slogan v kampani, která startuje v září 2024, a také v budoucích kreativních projektech. Značka věří, že tímto krokem upevní své místo v srdcích milovníků krásy na dlouhé roky dopředu.

Kromě této novinky Maybelline pokračuje ve svém programu Brave Together, zaměřeném na podporu lidí trpících úzkostí a depresí. Program zahrnuje individuální podporu, online vzdělávací centrum a závazek darovat 226 milionů Kč (10 milionů USD) během pěti let organizacím, které se věnují duševnímu zdraví.