Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Kadmium a olovo v čokoládách Lindt? Švýcarský výrobce má v USA víc problémů

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Celý článek
0

Tykačova skupina Sev.en GI koupila dvě ocelárny Celsa v Británii a Skandinávii

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Celý článek
0

„Možná je to Maybelline“ - kosmetická značka oživuje legendární slogan z 90. let

Kosmetická značka Maybelline New York se vrací ke svým kořenům a obnovuje svůj ikonický slogan „Možná je to Maybelline“ v moderní podobě. Tato změna byla oznámena 3. září 2024 jako součást nové marketingové kamp

„Možná je to Maybelline“ - kosmetická značka oživuje legendární slogan z 90. let
„Možná je to Maybelline“ | www.shutterstock.com

Slogan, který se poprvé objevil v reklamě na řasenku Finish Matte v roce 1991, se stal neodmyslitelnou součástí značky více než 30 let. Podle Trishy Ayyagari, globální prezidentky Maybelline New York, dosáhl slogan vysoké zapamatovatelnosti, konkrétně 84 % mezi spotřebiteli.

Nová kampaň přináší osvěženou verzi sloganu, která má zachytit dynamiku New Yorku a základní hodnoty značky: sebevědomí, autentičnost a posílení. V kampani vystupují slavné tváře, jako jsou Gigi Hadid, Storm Reid, Peggy Gou a nově i Shay Mitchell.

Obnovený slogan byl vytvořen ve spolupráci s agenturou pro zvukový branding Sixième Son a kreativní agenturou Gotham. Michael Boumendil, prezident Sixième Son, vysvětlil, že cílem bylo vytvořit melodii, která vyjadřuje energii New Yorku a zároveň vzdává hold původnímu sloganu z 90. let.

Laurie Donlon, generální ředitelka agentury Gotham, zdůraznila, že nová kampaň se soustředí na hodnoty moderní krásy, autentického New Yorku, kultury a hudby. Vizuální stránka kampaně zachycuje kulturně rozmanitý a kreativní duch New Yorku.

Maybelline plánuje využít obnovený slogan v kampani, která startuje v září 2024, a také v budoucích kreativních projektech. Značka věří, že tímto krokem upevní své místo v srdcích milovníků krásy na dlouhé roky dopředu.

Kromě této novinky Maybelline pokračuje ve svém programu Brave Together, zaměřeném na podporu lidí trpících úzkostí a depresí. Program zahrnuje individuální podporu, online vzdělávací centrum a závazek darovat 226 milionů Kč (10 milionů USD) během pěti let organizacím, které se věnují duševnímu zdraví.