Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Kadmium a olovo v čokoládách Lindt? Švýcarský výrobce má v USA víc problémů

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Celý článek
0

Tykačova skupina Sev.en GI koupila dvě ocelárny Celsa v Británii a Skandinávii

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Celý článek
0

TV Nova slaví 30 let novým logem

TV Nova dnes představila svým zaměstnancům nové logo a vizuální identitu. Změna přichází v roce, kdy televize oslaví 30 let existence. Hlavním grafickým prvkem nového loga se místo dosavadní spirály stává takzvaná nekonečná smyčka, která se má prolínat také dalšími vizuálními výstupy televize.

TV Nova slaví 30 let novým logem
TV Nova má nové logo | Zdroj: TV Nova

Podle šéfa Novy Daniela Grunta symbolizuje nekonečná smyčka vztah TV Nova k jejím divákům a to, že je staví do centra svého počínání. „Chceme se více přiblížit našim divákům, chceme jim více naslouchat, ještě více stát na jejich straně. Změna toho, jak k nim nejen přes obrazovku promlouváme, je klíčovým krokem tímto směrem," vysvětlil Grunt.

Marketingový ředitel Jakub Strýček pro server Mediar.cz dodal, že nová vizuální identita symbolizuje diváky jako vnitřní kruh a Novu jako ten vnější. „Pro nás je to zpodobnění naší snahy vytvářet svět zábavy, který se nekonečně točí kolem našeho diváka," řekl Strýček.

Výraznou změnou projde i komunikace na sociálních sítích
Zdroj: TV Nova

Vývoj nové podoby značky trval téměř rok a grafickou a konceptuální část zastřešila newyorská agentura Loyalkasper, která stojí za podobnými projekty pro společnosti jako Disney+, Paramount+ nebo MTV. Hudební složku nové identity vytvořil Václav Noid Bárta.

Nové logo se bude objevovat na obrazovce od pátku 9. srpna. Změna loga hlavní stanice Nova přichází po sedmi letech, předchozí podoba vznikla v roce 2017 při příležitosti 23. výročí televize.