Hrot24.cz
Notino otevřelo největší prodejnu parfémů v Česku

foto Notino

Notino otevřelo největší prodejnu parfémů v Česku

Parfumérský a kosmetický e-shop Notino rozšiřuje svou síť kamenných poboček. V Brně otevřel vůbec největší kamennou prodejnu s parfémy a kosmetikou v Česku.

Nejnovější parfumerie Notina se nachází přímo v centru Brna na prestižní ulici Česká. V pořadí jde již o sedmý tuzemský kamenný obchod Notina. Celkový počet prodejen Notina se tak blíží téměř ke třiceti po celé Evropě. Svou rozlohou přesahuje dosud největší prodejnu v pražském Florentinu a prodejní plochou je největší tuzemskou parfumerií vůbec. „Plocha 850 metrů čtvrečních nabídne zákazníkům tu nejširší nabídku produktů a značek jako Dior, Lancôme, MAC, Kérastase, Estée Lauder, Chloé, Burberry a stovek dalších. Navíc díky výhodné poloze budeme od teď našim zákazníkům opět ještě blíže,“ uvedl Zbyněk Kocián, generální ředitel Notina. 

Notino zde zákazníkům přináší nejen širokou škálu parfémů, kosmetických produktů, včetně dermokosmetiky a vlasové péče, ale i elektroniku nebo bytové vůně. Samozřejmostí jsou moderní služby a inovace, které návštěvníkům ještě více zpříjemní a usnadní výběr. Příkladem je virtuální zrcadlo Modiface nebo make-upová i vlasová studia, kde se mohou zákazníci nechat třeba i nalíčit nebo učesat. Naprostým unikátem je pak patentovaný přístroj AirParfum, skrze který si zákazníci mohou vyzkoušet desítky vonných složek bez jakéhokoliv zatížení a vybrat si tak parfém přesně na míru.

„Na trhu působíme už 17 let. Za tuto dobu jsme ušli dlouhý kus cesty. A svět krásy také. Proto jsme se rozhodli pro naše zákazníky otevřít něco víc než jen prodejnu s kosmetikou. Prostor, kde krásu nakoupí, ale i zažijí. Nabídneme zde čtyři studia pro diagnostiku pleti i vlasů. Zákazníky zde nalíčíme i učešeme ve speciálních studiích. Parfémový asistent jim sám vybere vůni. Budou tu dostupné ty nejmodernější inovace a technologie pro ještě větší zážitek z krásy,“ doplnil Kocián.

Kromě toho Notino představilo v nově otevřeném obchodě také zcela nový koncept svých prodejen, který poprvé spatřil světlo světa v roce 2020 při otevření pobočky v polské Varšavě. Nový interiérový design je v teplejších barvách, používá dřevěné akcenty, má přehlednější uspořádání nábytku a celkově tak navozuje modernější a útulnější pocit. Nechybí ani řada technologických vylepšení, jako jsou LED panely či senzorové lišty, které zákazníkům umožňují komfortnější zobrazování nabídky a dalších informací. 

Nejnovější prodejna Notina zároveň slouží také jako výdejna internetových objednávek. Zákazníci mohou navíc přímo na místě objednat jakýkoliv produkt z internetové nabídky a nechat si ho zdarma dopravit až domů prostřednictvím kvalifikovaných beauty konzultantek, které jsou připraveny návštěvníky hýčkat a poskytnout jim profesionální poradenství.

Notino zaznamenává v posledních letech enormní růst. Do roku 2020 společnost obsloužila celkem 16,5 milionu zákazníků, z nichž více než 20 % získala v průběhu loňského roku. Obrat firmy se zvýšil meziročně o 42 % na celkových 14,5 miliardy korun. Největší podíl na tom má Polsko, Česká republika, Německo a Rumunsko. Společnost je také čím dál populárnější v Itálii a Francii.