Lay's se stává globálním sponzorem FIFA World Cup 2026 a 2027
Značka bramborových lupínků Lay's, patřící do portfolia společnosti Frito-Lay North America, oznámila 12. září 2024 významné rozšíření své spolupráce s FIFA. Lay's se stává oficiálním sponzorem dvou nadcházejících světových fotbalových šampionátů – FIFA World Cup 26™ a FIFA Women's World Cup 2027™.
šéfredaktor
Toto partnerství navazuje na úspěšnou spolupráci z předchozích turnajů, kdy Frito-Lay působil jako regionální partner během FIFA World Cup Qatar 2022™ a turnajový partner na FIFA Women's World Cup 2023™.
Nová dohoda zahrnuje kromě Lay's i další známé značky z portfolia Frito-Lay, jako jsou Doritos, Cheetos, Tostitos a Ruffles.
Sponzorství se vztahuje na dvě významné události ve světě fotbalu:
- FIFA World Cup 26™ – největší světový šampionát v historii, který se bude konat ve třech zemích: Kanadě, Mexiku a USA. - FIFA Women's World Cup 2027™ – první ženský světový šampionát pořádaný v Jižní Americe.
Steven Williams, CEO Frito-Lay a Quaker North America, vyjádřil hrdost nad rozšířením partnerství a zdůraznil dlouhou historii značky Lay's ve spojování fanoušků prostřednictvím lásky k fotbalu.
Prezident FIFA Gianni Infantino uvítal rozšíření spolupráce a zdůraznil sdílenou vizi rozvoje globálního fotbalu.
V rámci sponzorství plánuje Lay's řadu aktivit pro fanoušky, včetně exkluzivních zážitků, merchandisingu a spotřebitelských akcí. Zajímavou novinkou bude ocenění „Fanoušek zápasu“ na každém utkání obou turnajů.
K oznámení se připojila i Mallory Swanson, mistryně světa z roku 2019, která bude spolupracovat s Lay's na zvýšení zájmu o nadcházející FIFA World Cup 2026™.
Lay's rovněž pokračuje ve svém závazku k rozvoji fotbalu na komunitní úrovni prostřednictvím iniciativ jako Lay's RePlay, která vytváří udržitelná fotbalová hřiště z recyklovaných obalů od chipsů.