Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Kupé smrti

Na železnici se roky nic neděje a situace dospěla až k úmrtím cestujících. Je to politickou odpovědností hnutí ANO.

Vlak RegioJetu dělilo od srážky s drezínou 37 metrů, dva vlaky se srazily v Brně na hlavním nádraží a zranilo se 22 lidí, u Ronova nad Doubravou se po srážce zranilo šest cestujících, na Vysočině ujel vlak šest kilometrů bez strojvedoucího. Nejde o zprávy z letošních tragických událostí na železnici. Je to zlomek ze série z jara loňského roku. A jak vidno, od té doby se i přes sliby nestalo nic.

Úplně stejné věci, které se probírají nyní, znějí jako refrén znovu po roce. Strojvedoucí jsou přetížení a unavení, je jich málo, střídají směny u několika dopravců, zabezpečení na železnici také není dokonalé, kulhá výuka mašinfírů v přípravě.

Už vloni se měl zavést bodový systém strojvedoucích, který by hříšníky posadil mimo kabinu, zohledňovat se mělo i dodržování odpočinku, čili by se eliminovalo přebíhání od jednoho dopravce k druhému. Nestalo se ale nic. Sahat strojvedoucímu na licenci je téměř nemožné.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit