#KeepHerConfident: Dove a Venus Williams inspirují dívky
Značka Dove ve spolupráci s tenisovou legendou Venus Williams představila limitovanou edici mýdla Dove x Venus #KeepHerConfident Beauty Bar. Toto speciální mýdlo, inspirované tenisovým míčkem, je součástí programu Body Confident Sport, který má za cíl podpořit sebevědomí mladých dívek ve sportu.
šéfredaktor
Výzkum Dove z roku 2023 odhalil znepokojující trend: 45 % dívek po celém světě přestává sportovat do 14 let, což je dvojnásobek oproti chlapcům. Hlavním důvodem je nedostatek sebevědomí. Program Body Confident Sport, vyvinutý ve spolupráci s Nike, nabízí vědecky ověřené nástroje pro trenéry, které mají pomoci budovat sebevědomí mladých sportovkyň.
Limitovaná edice mýdla má žlutou barvu tenisového míčku, vůni mučenky a meduňky, a je ozdobena nápisem "Confident" (Sebevědomá). Balení je vyrobeno z recyklovaných materiálů a je plně recyklovatelné. Spotřebitelé se mohou zúčastnit soutěže o toto mýdlo do 20. září.
Venus Williams, která je ambasadorkou značky Dove, se osobně zúčastní tenisové exhibice pro dívky ze základních škol v New Yorku ve spolupráci s Black Girls Tennis Club. Dove také spolupracuje s organizací Bras for Girls na darování více než 1 000 sportovních podprsenek dívkám ve věku, kdy mnohé přestávají sportovat kvůli tělesným změnám.
Pro obyvatele New Yorku Dove připravil speciální akci ve spolupráci s Lyft. Pět aut v designu Dove x Venus bude rozdávat limitované množství balení Beauty Bar.
Akce je součástí širšího úsilí značky Dove, které zahrnuje i Kampaň za bezpečnost dětí online a další projekty zaměřené na podporu sebevědomí žen a dívek. Program Body Confident Sport, spuštěný na podzim loňského roku ve spolupráci s Nike, si klade za cíl oslovit 1 milion mladých lidí po celém světě.
Timing této kampaně je načasován na turnaj US Open, což dále zvyšuje její viditelnost a dopad. Dove tak pokračuje ve své dlouhodobé misi zpochybňovat konvenční standardy krásy a podporovat autentické sebevědomí žen a dívek.