Harris vs. Trump: Souboj o Bílý dům startuje reklamní kampaň za 50 milionů dolarů
Demokratická kandidátka na prezidentku USA Kamala Harris zahájila tento týden rozsáhlou reklamní kampaň v hodnotě 50 milionů dolarů. Tímto krokem reaguje na svoje rostoucí momentum v prezidentském souboji s republikánským protikandidátem Donaldem Trumpem.
šéfredaktor
Harris, současná viceprezidentka USA, se dostala do čela demokratické nominace poté, co prezident Joe Biden 21. července oznámil, že nebude usilovat o znovuzvolení. Od té doby se jí podařilo získat podporu významných sponzorů a vzbudit zájem mezi mladými voliči, kteří dříve Bidenovi unikali.
Nová reklamní kampaň Harrisové, která odstartovala minutovým spotem nazvaným "Be Fearless" (Buďte nebojácní), má být vysílána v televizi, na streamovacích platformách a sociálních sítích v klíčových nerozhodnutých státech před srpnovým Demokratickým národním kongresem.
Zatímco Trump stále vede v některých celonárodních průzkumech, poslední data naznačují, že 59letá Harris zkracuje náskok svého 78letého rivala. Harris ve své kampani zdůrazňuje Trumpova trestní obvinění a kritizuje ho za vlnu protipotratových opatření v republikánských státech.
V reakci na Trumpovu reklamu zaměřenou na imigraci Harris zveřejnila vlastní video, ve kterém představuje své plány na posílení hraniční bezpečnosti a kritizuje Trumpa za blokování bipartisánní legislativy v této oblasti.
Podle nejnovějších údajů z webu FT.com o celkových výdajích na reklamu v této kampani vede prezident Joe Biden s 353,9 miliony dolarů, následován Donaldem Trumpem se 119,2 miliony dolarů. Kamala Harrisová dosud investovala do reklamy 63,3 milionů dolarů, což zahrnuje výdaje na její osobní kampaň a Harris Victory Fund. Je důležité poznamenat, že tyto údaje o "obecných volbách" zahrnují veškerou reklamu běžící po 6. březnu, kdy Nikki Haley odstoupila z republikánského nominačního procesu.