Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Facka německým automobilkám. Sponzorem fotbalového šampionátu v Německu bude čínský BYD

Čínská automobilka BYD si připsala další úspěch – stala se totiž oficiálním partnerem letošního mistrovství Evropy ve fotbale. To se přitom letos koná přímo v domovské zemi výrobců automobilů, v Německu. 

Facka německým automobilkám. Sponzorem fotbalového šampionátu v Německu bude čínský BYD
Elektromobil BYD Seal | foto Oasishifi / Shutterstock.com

BYD tak nahradí Volkswagen, dosavadního partnera fotbalového mistrovství Evropy. „Obrovskou reklamní příležitost si nenechají ujít některé známé společnosti v zemi. Deutsche Bahn, Telekom nebo Bitburger se stávají hrdými partnery mistrovství Evropy 2024. Jenže v klíčovém německém odvětví, výrobě automobilů, byste partnera hledali marně,“ píše německý magazín Focus. Volkswagen byl v letech 2018–2022 hlavním partnerem fotbalové UEFA pro mobilitu. Jenže teď už zájem o pokračování spolupráce neměl, oznámil to loni v září. Oficiální důvod: finance.  

Zato čínský BYD se poslední dobou jen vznáší, na konci loňského roku překonal americkou Teslu a stal se největším výrobcem elektromobilů na světě. „BYD je nadšený z partnerství s UEFA EURO 2024 a hrdý na to, že je prvním partnerem v oblasti e-mobility pro tuto prestižní sportovní událost, která nám umožní předvést naše nejnovější pokroky v oblasti elektrických vozidel velkému publiku,“ uvedl Michael Shu, výkonný ředitel BYD Europe. 

A divákům, kteří se v létě vydají na mistrovství Evropy k našim sousedům, chce čínská značka připravit okázalé představení svých produktů a aktivit. BYD chce ukázat své nejnovější elektrické modely a špičkové technologie. Kromě toho bude BYD přímo mezi fanoušky – do oficiálních fanzón bude zvát na živé přenosy zápasů a další zábavu. BYD také uspořádá stovky akcí ve svých prodejnách po celé Evropě.  

Marketingový ředitel UEFA Guy-Laurent Epstein dohodu s čínským BYD chválí: „Jsme nadšeni, že můžeme přivítat BYD, tuto průkopnickou značku s 29letou tradicí v pokročilých bateriových technologiích a s reputací globálního inovátora v oblasti elektrických vozidel. Partnerství je v souladu s vizí UEFA propagovat zelenější a udržitelnější evropský šampionát.“