Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Kadmium a olovo v čokoládách Lindt? Švýcarský výrobce má v USA víc problémů

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Celý článek
0

Tykačova skupina Sev.en GI koupila dvě ocelárny Celsa v Británii a Skandinávii

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Celý článek
0

Čínské automobilky dobývají Evropu

Peking se chystá na nový pokus o dobytí evropského automobilového trhu a dalším důkazem je nedávno oznámený plán jedné z největších čínských automobilek, společnosti Nio

Čínské automobilky dobývají Evropu
ilustrační foto | Archiv

Ta je zajímavá především z technologického hlediska. Místo dobíjení umí svým zákazníkům ve speciálních stanicích během několika minut vyměnit vybitou baterii za plnou. To s sebou ovšem přináší i logistické obtíže – bez vlastní infrastruktury se kouzlo technologie vytrácí.

Nio proto chce ještě do konce letošního roku dokončit síť 120 stanic po celé Evropě. Mají být strategicky rozmístěné tak, aby bylo možné křižovat elektrovozem Nio Evropu, aniž by při tom řidiči došla šťáva a zůstal na suchu. 

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit