Celebrity a luxus: Co skrývá US Open za zdmi VIP apartmánů
Dvoutýdenní tenisový šampionát US Open nabízí exkluzivní zážitky pro vyvolené. Apartmány s cenou šplhající až ke 100 000 dolarů a žádané pozvánky lákají světové hvězdy, zatímco sponzoři využívají jedinečné příležitosti k prezentaci svých značek.
šéfredaktor
Americký tenisový grandslam, který odstartoval v pondělí, přitahuje stále větší pozornost celebrit a movitých fanoušků. Letošní ročník slibuje rekordní prodeje vstupenek a již nyní překonal loňskou návštěvnost.
Vedle špičkových hráčů, jako jsou Coco Gauffová či Novak Djokovič, se na tribunách blýskají i hvězdy showbyznysu. V loňském roce mezi VIP hosty nechyběly takové osobnosti jako Charlize Theron, Justin Bieber, Kylie Jenner či Timothée Chalamet.
Luxusní apartmány lemující centrální dvorec Arthura Ashe poskytují svým hostům prvotřídní pohodlí, špičkový catering a exkluzivní výhled na kurt. I když jsou sedačky stále plastové, cena těchto VIP míst dosahuje závratných 100 000 dolarů. Prodeje apartmánů letos trhají rekordy - mnohé z nich byly vyprodány již v dubnu.
Prestižní sponzoři jako Maestro Dobel Tequila či Emirates Airline využívají této platformy k oslovení náročného publika. Značka tequily vloni pozvala Charlize Theron, což jí přineslo nejen publicitu, ale i nárůst prodejů. Letecká společnost Emirates zase ve svém apartmánu vytváří atmosféru první třídy svých letadel, včetně personálu a vybraných pokrmů.
Chris Robbins, zástupce pořadatele USTA, naznačuje, že pro mnohé VIP hosty je zážitek z luxusního apartmánu důležitější než samotný tenis. Někteří významní klienti se objeví jen na jeden večer, přičemž je zajímá spíše marketingový potenciál spojený s turnajem než samotné sportovní dění.
US Open tak potvrzuje rostoucí trend luxusních zážitků a korporátního pohostinství ve světě sportu, který lze pozorovat i ve fotbale, Formuli 1 či na olympijských hrách. Vstupenka je pouhým začátkem - nároční hosté očekávají mimořádnou péči a firmy dokáží tento prostor mistrně využít k vlastní propagaci.