Hrot24.cz
Beko pomáhá po povodních

www.beko.cz

Beko pomáhá po povodních

Po nedávných ničivých povodních v České republice se společnost Beko rozhodla nabídnout pomoc domácnostem postiženým touto přírodní katastrofou. Beko poskytuje bezplatné výjezdy servisních techniků a odborné konzultace majitelům svých elektrospotřebičů, kteří se potýkají s následky záplav.

Michael Skřivan

Michael Skřivan

šéfredaktor

Jan Krejčíř, marketingový ředitel společnosti Beko, k tomuto kroku v tiskové zprávě uvedl: „Uvědomujeme si, jak těžké je pro rodiny vrátit se po povodních zpět do normálního života. Proto nabízíme pomoc s našimi elektrospotřebiči, abychom tuto cestu co nejvíce ulehčili.“

Odborníci z Beko doporučují následující kroky při návratu do zaplavené domácnosti:

Nepřipojovat spotřebiče ihned do elektrické sítě. Kontaktovat odborníka, který provede kontrolu spotřebičů. Zvážit opravu nebo výměnu nevratně poškozených spotřebičů. Beko zajišťuje servis svých elektrospotřebičů jak v záruční době, tak i po jejím uplynutí. Zákazníci mohou kontaktovat bezplatnou zákaznickou linku na čísle 800 350 333, která je k dispozici denně od 8 do 17 hodin. Servisní technici jsou připraveni vyrazit kamkoli po České republice.

V rámci této iniciativy Beko nabízí:

Bezplatné výjezdy servisních techniků. Slevy na případné náhradní díly. Odborné poradenství ohledně správného vysušení a uvedení spotřebičů zpět do provozu.

Související články