Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Majitel Pilsner Urquell prodává restaurační divizi Nadaman

Největší japonský pivovar Asahi Group Holdings oznámil plán na prodej své ztrátové restaurační divize Nadaman. Podle zprávy japonského finančního deníku Nikkei se kupcem má stát domácí konkurent Onodera Group, provozující síť restaurací Ginza Onodera v Japonsku, USA a Číně.

Majitel Pilsner Urquell prodává restaurační divizi Nadaman
Majitel Pilsner Urquell prodává restaurační divizi Nadaman | foto: Shutterstock.com

Transakce, jejíž hodnota nebyla zveřejněna, by měla být dokončena 1. září letošního roku. Smlouva mezi oběma stranami byla údajně podepsána již v červenci.

Mluvčí Asahi pro Nikkei uvedl: "Rozhodli jsme se, že nejlepším krokem bude předat Nadaman vlastníkovi, který rozumí charakteristikám restauratérského podnikání a dokáže jej udržovat a rozvíjet."

Tento krok je součástí širší strategie Asahi zaměřit se na své hlavní podnikání v oblasti alkoholických a nealkoholických nápojů. Společnost se zbavuje nerentabilních aktivit - Nadaman vykazoval ztráty pět let v řadě až do roku 2023.

Není to první divestice Asahi v pohostinství. Již dříve prodala část svých pivních zahrad firmě Colowide a následně celý podnik převedla na řetězec hospod a restaurací.

Nadaman, založený v roce 1830, provozuje 74 poboček, včetně 25 restaurací a 45 obchodů s hotovými jídly v Japonsku a čtyř restaurací v zahraničí. Asahi koupilo Nadaman v roce 2014 s cílem využít jeho značku pro mezinárodní expanzi, zejména po zařazení japonské kuchyně na seznam nehmotného kulturního dědictví UNESCO.