Hrot24.cz
7UP startuje novou globální kampaň zaměřenou na míchané nápoje

se souhlasem www.pepsico.com

7UP startuje novou globální kampaň zaměřenou na míchané nápoje

Značka nealkoholických nápojů 7UP oznámila spuštění své nejnovější globální kampaně s názvem „Level Up With 7UP“. Tato iniciativa cílí především na generaci Z a mileniály, a představuje 7UP jako ideální osvěžující přísadu pro mixované nápoje během společenských událostí.

Michael Skřivan

Michael Skřivan

šéfredaktor

Kampaň reaguje na vzrůstající trend experimentování s jídlem a nápoji u mladších generací. 7UP se tímto snaží využít kreativitu mladých spotřebitelů a upevnit svou pozici jako preferovaný nápoj pro osvěžující drinky vhodné pro různé příležitosti — od plážových večírků až po domácí oslavy.

Součástí kampaně je krátký film, ve kterém přátelé kreativně míchají nápoje s 7UP. Značka také plánuje spolupráci s influencery, kteří budou na sociálních sítích sdílet originální recepty a trendy v mixologii pod hashtagem #LEVELUPWITH7UP.

Eric Melis, viceprezident globálního marketingu značky 7UP, uvedl: „Tato kampaň zdůrazňuje rozmanité drinky, které si spotřebitelé mohou vytvořit. 7UP nabízí dokonalou směs chutí a perlivosti, která vytváří osvěžující zážitek pro každou chvíli s přáteli.“

Kampaň bude spuštěna na vybraných trzích po celém světě, včetně Egypta, Vietnamu, Portugalska, Indie a Thajska. V těchto zemích proběhnou lokální akce, které zahrnují spolupráci s influencery, ochutnávky, soutěže a VIP plážové večírky.

7UP, která patří do portfolia společnosti PepsiCo, je k dispozici i ve variantě bez cukru, což rozšiřuje možnosti pro tvorbu osvěžujících mixů.

Související články