Svině z konventu se neodpouští
Poměry v českém školství fakt nejsou právě ideální
Poměry v českém školství fakt nejsou právě ideální
V pozadí projednávání novely hygienické vyhlášky pro školky a školy probíhá rovněž nesmírně zajímavé rodinné drama
V pozadí projednávání novely hygienické vyhlášky pro školky a školy probíhá rovněž nesmírně zajímavé rodinné drama
Ze školského zákona má vypadnout pozice asistenta pedagoga jako podpůrné opatření
Ze školského zákona má vypadnout pozice asistenta pedagoga jako podpůrné opatření
Snad nikdo nezná všechny poslance a poslankyně české Sněmovny. K tomu, aby se některý ze dvou stovek zákonodárců proslavil, je třeba trocha úsilí. Můžete se blýsknout kvalitně odvedenou prací a návrhy, které vedou k pozitivní změně. Ale také na to můžete jít z opačného konce.
Snad nikdo nezná všechny poslance a poslankyně české Sněmovny. K tomu, aby se některý ze dvou stovek zákonodárců proslavil, je třeba trocha úsilí. Můžete se blýsknout kvalitně odvedenou prací a návrhy, které vedou k pozitivní změně. Ale také na to můžete jít z opačného konce.
Česku se vůbec nedaří připravit na silné populační ročníky, což bude mít v budoucnu obří dopad na školství, zdravotnictví či sociální služby.
Česku se vůbec nedaří připravit na silné populační ročníky, což bude mít v budoucnu obří dopad na školství, zdravotnictví či sociální služby.
Souhlasím, že je třeba krotit mandatorní výdaje státu. Škrty u učitelů by ale zhoršily kvalitu vzdělávání u nás, říká školská analytička Kateřina Konrádová
Souhlasím, že je třeba krotit mandatorní výdaje státu. Škrty u učitelů by ale zhoršily kvalitu vzdělávání u nás, říká školská analytička Kateřina Konrádová
Známkování od nejlepší jedničky po nedostatečnou pětku může dávat i v současnosti smysl. Proti jeho zrušení se ve velké anketě vyjádřila většina učitelů a učitelek základních škol. Změnám v hodnocení stále není nakloněna ani většina veřejnosti.
Známkování od nejlepší jedničky po nedostatečnou pětku může dávat i v současnosti smysl. Proti jeho zrušení se ve velké anketě vyjádřila většina učitelů a učitelek základních škol. Změnám v hodnocení stále není nakloněna ani většina veřejnosti.