reklama

„Malé smažené zlaté věci“, které můžete koupit i v Česku. Tahle reklama bodovala na Super Bowlu

Cena půlminutového reklamního spotu na letošním finále ligy amerického fotbalu Super Bowl činila druhý rok za sebou rekordních sedm milionů dolarů (více než 163 milionů korun).

Cena půlminutového reklamního spotu na letošním finále ligy amerického fotbalu Super Bowl činila druhý rok za sebou rekordních sedm milionů dolarů (více než 163 milionů korun).

Celý článek
0

Google ustoupil Bruselu. Bude (o něco) méně špiclovat Evropany

Společnost Alphabet plánuje umožnit uživatelům v Evropské unii, aby mohli zabránit sdílení svých údajů v různých službách Googlu.

Společnost Alphabet plánuje umožnit uživatelům v Evropské unii, aby mohli zabránit sdílení svých údajů v různých službách Googlu.

Celý článek
0

Google hodlá zrušit stovky pracovních míst v prodeji reklamy

Americká internetová společnost Google hodlá v rámci restrukturalizace zrušit stovky pracovních míst ve své divizi prodeje reklamy. S odvoláním na interní sdělení podniku určené zaměstnancům o tom dnes informoval server Business Insider.

Americká internetová společnost Google hodlá v rámci restrukturalizace zrušit stovky pracovních míst ve své divizi prodeje reklamy. S odvoláním na interní sdělení podniku určené zaměstnancům o tom dnes informoval server Business Insider.

Celý článek
0

Stanete se členy věrnostního klubu? Nekuloviny ministra zemědělců

Ministerstvo zemědělství funguje jako lobbistická agentura podnikatelů v zemědělství prakticky od nepaměti.

Ministerstvo zemědělství funguje jako lobbistická agentura podnikatelů v zemědělství prakticky od nepaměti.

Celý článek
0

Esej: Proč dělání vtipů v reklamě přestala být sranda

Ubývá humoru – z každodenního života možná, z reklamy určitě. A k smíchu to rozhodně není

Ubývá humoru – z každodenního života možná, z reklamy určitě. A k smíchu to rozhodně není

Celý článek
0

V efektivitě reklamních kampaní bodují ty s celospolečenským dopadem

Agentury McCann Prague a Hero & Outlaw s kampaní 13 MINUT pro Českou asociaci pojišťoven bodovaly v prestižní Effie. Získaly dvě zlaté medaile, dvě stříbrné a jednu bronzovou.

Agentury McCann Prague a Hero & Outlaw s kampaní 13 MINUT pro Českou asociaci pojišťoven bodovaly v prestižní Effie. Získaly dvě zlaté medaile, dvě stříbrné a jednu bronzovou.

Celý článek
0